Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ladyjoy schreef:Ik heb goed nieuws!! Ik werd vanmiddag (toen ik in m'n eentje aan t winkelen was) gebeld door de directrice van de school waar ik vanaf januari ga werken (inval voor 2 dagen in de week); of ik ook op dinsdag wilde werken. Maar natuurlijk! Nu heb ik lekker 3 dagen werk en af en toe vriendin helpen met haar catering/hightea bedrijfjeDat is fijn!
Enne.. ging net alvast even wat kerstcadeautjes en andere kleine dingen halen maarre.. heb ook leukeee laarzen gescoord!!
Ben nu wel een beetje geldloos, zit echt op m'n salaris te wachten (niet zo heel veel eigenlijk, maar wel weer fijn om even aan te vullen).
Mijn dag (niet zo héél best):
O: 2 br boterhammen; 1 plak 30+ kaas
L: 1 croissantje, warme Sojachocomelk met wat slagroom
T: banaan gemixt met 150 ml Sojamelk
A: volk. pasta met 450 gram spinazie a la creme + klein stukje salami en geraspte kaas
T: 4 biscuitjes, stukje chocoladeletter
Beweging: 25 min fietsen, 2 uur winkelen, huishoudelijke taken (afwassen, koken, kerstboom versieren) & paardrijden!
LMR schreef:Jaduuh: ik vind het er niet slecht uit zien hoor, zeker als je 22 km fietst! waar ben je niet tevreden over?
LMR schreef:Woooow ik had net de onverklaarbare aandrang om me te wegen, en weeg gewoon 65,9! Whoeoeeee
![]()
![]()