Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ukje schreef:2 euro per ons bij de bakkerij waar ik werkweten jullie toevalig hoeveel een ons bonbons ongeveer kost bij de banketbakker en dan bedoel ik zelf uitgezocht. Moet namelijk cadeautje voor me taxiechauffeuge halen.
denice schreef:ja, je kan t maar beter wegdoen LJiet ech goed voor je.
het was hier net zulk lekker weer, nu begint t helemaal te spokenjammer! ha dme net verheugs op een fietstochtje naar mijn paarden in zomerse outfit zodat ik toch nog bruin wordt!
LittleAnn schreef:Ik heb hongerMijn nectarines zijn te hard nog om op te eten... zal ik vervroegd lunchen straks rons kwart voor 12?
ladyjoy schreef:Enne.. ik ga het niet weg doen! Hahaha dat zouden jullie ook niet doen als je die taart had geproefd!! Té lekker! Ach ja, zometeen komt er iemand al die andere dingen ophalen, dus dat is wel goed.
CocoChanel schreef:*knip waslijst*
*Edit: Jeej wat een waslijst, haha.
denice schreef:ja, ik gooi ook regelmatig wat weg, alleen dan ben ik er wel al aan begonnen
sl, kan je het bter helemaal niet kopen, is weer geld besparend;)
denice schreef:ja ik eigenlijk ook wel. je moet ook niet alleen maar appels eten. elk stuk fruit beat andere stoffen die je echt nodig hebt!
een wat meet gezonde tussendoortjes! de basis is goed hoor, maar probeer wat meer te varieeren en wat gezonds eraan toe toegen!
Spetterlover schreef:Jawel, ik gooi ook wel eens lekkere gebakjes enzo weg.
En af en toe aantal pakken koek/zakken snoep de container in, maakt allemaal niet uit, blijf je mooi slank van
denice schreef:hahaha ok, kan hij het ook wel gebruiken dan? dat hij het ook niet mag eten?
ladyjoy schreef:Spetterlover schreef:Jawel, ik gooi ook wel eens lekkere gebakjes enzo weg.
En af en toe aantal pakken koek/zakken snoep de container in, maakt allemaal niet uit, blijf je mooi slank van
Eten weggooien?! Zeg, denk jij wel eens aan die zielige kindertjes in Afrika die een moord zullen doen om wat eten