Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missmiekie schreef:Ach, dan zou alles wel onder crashdieet kunnen vallen...
Sizzy schreef:missmiekie schreef:Ach, dan zou alles wel onder crashdieet kunnen vallen...
Heb jij een voorbeeld van dagmenu van Sonja toevallig?
Citaat:Ontbijt
1x volkoren snee, halvarine met 30+ kaas
1x cracker, halvarine en halvajam
1x glas jus d'orange
´s Morgens
1x evergreen van Liga
Lunch
1x bakje Optimel kwark
2x volkoren cracker met halvarine en kipfilet
1x appel
´s Middags
1x plak ontbijtkoek
1x glas karnemelk
Avondmaaltijd
1x bordje kippensoep
4x scheplepel gekookte aardappels
5x scheplepel broccoli of bloemkool
1x scheplepel magere jus
1x gebakken kabeljauw à 75 gram
´s avonds
6x een handje japanse mix
1x glas rode wijn
Frederika schreef:ik doe de maandag, dit is dus de 3de maandag.ontbijt;1 volkoren boterham met halvarine en achterham,1 glas fruitontbijt,1 glas water. tussendoor;1sinaasappel 1 glaswater. lunch; 3 crackers 2 met vruchtenhagel en 1 met halvajam,2 mandarijnen 1glaswater tussendoor; 250 gram optimel kwark of magere yoghurt. diner; 125gram aardappelen 200gram snijbonen 75gram rundergehaktbal, een bakje rauwkost. s'avonds 1 plak ontbijtkoek. dat is toch best wel redelijk dacht ik zo.
ladyjoy schreef:Nou ik heb het even gelezen (dag van Frederika) en dat is echt niet veel om af te vallen hoor missmiekie!
missmiekie schreef:ladyjoy schreef:Nou ik heb het even gelezen (dag van Frederika) en dat is echt niet veel om af te vallen hoor missmiekie!
En ik vind van wel. Nou zo heeft iedereen zijn eigen mening.
LittleAnn schreef:Ik zou op 1 boterham en een glas vruchtensap en een sinaasappel echt niet de hele ochtend doorkomen bijvoorbeeld...
Frederika schreef:ik doe de maandag, dit is dus de 3de maandag.ontbijt;1 volkoren boterham met halvarine en achterham,1 glas fruitontbijt,1 glas water. tussendoor;1sinaasappel 1 glaswater. lunch; 3 crackers 2 met vruchtenhagel en 1 met halvajam,2 mandarijnen 1glaswater tussendoor; 250 gram optimel kwark of magere yoghurt. diner; 125gram aardappelen 200gram snijbonen 75gram rundergehaktbal, een bakje rauwkost. s'avonds 1 plak ontbijtkoek. dat is toch best wel redelijk dacht ik zo.