[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:06

Wat kun je lekker snel terecht! Succes alvast :j

GeneralHamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:10

Jaaaaaaaaaaaa ik wil ook strak in het badpak :+ . Ben vandaag met een flinke dosis motivatie aan de herbalife begonnen, om die motivatie vast te houden heb ik misschien jullie wel nodig :D.
Tot nu toe gaat het uitsteekbaar.... euh uitstekend.

Lin88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:11

Hoi,

Ik wil ook graag mee doen.
Momenteel weeg ik 81 kg en zou graag voor de zomer van 2010 70 kg willen wegen. Ik ben vandaag begonnen met de sportschool. Ik ga hier 2x per week heen. Voor de rest rijd ik paard wanneer ik kan en geef les waarbij ik bij de beginners veel moet rennen. Voor de rest snoep ik eigelijk nooit maar indien dit wel is, is het gelijk een hele zak.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:18

ja zeker snel...heb ik ook geen tijd om me te bedenken :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:26

Precies, da's het beste :D

Welkom GH en Statice, hebben jullie de topics in de eerste post van dit topic gelezen? Daar staan veel handige tips in om op een gezonde manier af te vallen :) En plaats eens een paar dagen van jullie qua eten, dan kunnen we evt wat tips geven. :)

GeneralHamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:47

thank you! En nee joh, nog niet gelezen dit is al pagina 308!
Ga morgen wel even loeren :D. Ik heb nog wel even te gaan geloof ik :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:18

Hoi dames :wave:
Kennen jullie me nog? :o
Ik kom hier weer eens om het hoekje gluren..
Heb een mega dip, al een paar maanden niet wezen sporten, totaal niet gezond eten, 4 kilo aangekomen (1.77m en 78 kilo nu) en voel me er totaal niet lekker bij :\ Punt is dat die stap om weer naar de sportschool te gaan en m'n eetpatroon weer om te gooien zo moeilijk is, die knop omzetten lukt me momenteel niet :n Ik wéét dat ik me lekkerder voel als ik een paar keer per week ga sporten en geen cola drink en noem maar op, kan me er alleen niet toe zetten. Zit ook even niet zo heel lekker in m'n vel, slecht slapen, veel hoofdpijn en maak me druk om alles en niks. Dat moet anders :Y) Dus hoop dat jullie me een grote schop onder m'n hol willen geven :)) En dat ik hier weer mag meekletsen en proberen de bijgekomen kilootjes er weer af te krijgen.
(ben toen gestopt met naar de sportschool gaan in de zomer omdat het steeds zo warm was, ik meerdere paarden reed en daar in principe genoeg beweging aan had en naja het is er een beetje ingeslopen. Was ook erg gefrustreerd dat ik goed op m'n eten lette en 4/5 keer per week sportte en tóch niet onder de 74/75 kilo kon komen :\ ook in cm werd ik niet slanker)
Ik ben al van de 96 kilo naar de 74 gegaan en nu dus 78, maar waar ik erg mee zit is dat m'n huid niet strak is, vooral bij m'n buik en armen. Hebben jullie dat ook en wat doe je er aan? :=

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:20

welkom dames!
En wendy welkom terug :D ! *En geeft een grote schop *

Stage was weer leuk, maar wat zijn ze ongelovelijk druk zeg :oo !
Nog een voordeel van stage; ik eet regelmatig en kan niet snoepen!
Dus hoop dat er woensdag weer wat af is (Heb vorige week niet gewogen ivm maandelijks feestje en vocht vasthouden)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:29

Imre schreef:
Nee, liever zo'n klein buikje dan een flinke toeter. :) Slaap je niet zo slecht omdat je te druk bent in je hoofd?

Mijn knie voel ik wel, helaas. Fiets nu al drie dagen tegen de wind in naar huis. Hopelijk kan mijn vriendje me morgen brengen en halen. Heb nog wel een uur stevig gewandeld met een dinnetje vanavond. :)

hoe is het nu met je knietje? en met het afvallen?

Sliep vooral slecht door het ontbreken van de gordijnen, het ontbreken van hans, een vol hoofd en de wind op de ramen. geen goede combi!
hans is weer thuis en ik heb weer 2 nachten als een roosje geslapen haha.

ingrid, hoe is het om ruby zo dicht bij je te hebben?
wat balen dat je ouders nog zo nukkig zijn. niet fijn!

waar is eva? heb ik al heul lang niet gespot hier...

knuf voor patricia en haar opa.

patricia, deeltijd pabo is goed te doen hoor. heb ik ook gedaan. heb je al een baan in het onderwijs? dat is eigenlijk onontbeerlijk om je opdrachten goed uit te kunnen voeren...

hallo nieuwen en hallo wendy! fijn je hier weer te zien.

@hier:
afgelopen week heb ik kei en keihard gebuffeld. Geschilderd, gesausd en alle andere ellende. afgelopen donderdag heb ik iemand ingehuurd voor de zaken die ik niet kon: planken en werkblad in het washok, lampen ophangen, trap schuren en plamuren etc, luxaflex en gordijnrails ophangen....
heerlijk! dat schoot in ene hard op!
donderdag werd ook de badkamer opgeleverd, maar die is nog niet in orde helaas.. de douchedeur sluit niet omdat ie scheef hangt en er zitten allemaal lijmresten op de vloertegels. Hij krijgt tot en met donderdag om dit te herstellen en anders schakelen we een ander EN rechtsbijstand in. Niet leuk, maar we zijn het zat.
Zaterdag heb ik de hele dag met mijn moeder schoongemaakt. Van 9 tot 23.30 hebben we gepoetst en geschrobt. ik heb de keuken weer ingericht, alle dozen van zolder naar beneden gesjouwd en de dressoir en buffetkast weer ingeruimd. Slaapkamer, badkamer, waskamer schoon!
toen we het laatste doekje aan het uitwringen waren belde hans op dat ie geland was. Ik gauw naar schiphol en hem onderweg niets verteld. Wat was de verrassing voor hem groot! hij had gewoon tranen zijn ogen (en ik dus ook!).
gisteren compleet ingestort; zoooooo moe! heb eerst tot half 10 geslapen, toen van half 12 tot 3 en vervolgens van 4 tot 7 om dan vervolgens om half 10 naar bed te gaan haha.

Hans moet nog kleine dingen afwerken/bijwerken aan het schilderwerk. De trap moet nog een keertje omdat ie niet goed gedekt had in 1x en de studeer- en babykamer moeten nog. Dan zijn we echt klaar.
Gelukkig is het huis nu weer bewoonbaar. Morgen komen de rest van de meubels terug en kan ik de gordijnen bij de stomerij ophalen. Vrijdag komen ze de nieuwe keukenlade brengen en een nieuwe gasplaat installeren omdat de wokbrander het niet blijkt te doen.
Eindelijk schot in de zaak!

Gup voel ik goed, dagelijks veel schopjes. Vooral als ik op bed lig, overdag wat minder. Mijn leerlingen willen de kleine graag voelen, maar dat lukt nog niet. Hans heeft het van het weekend voor het eerst aan de buitenkant gevoeld, erg bijzonder.
Woensdag bij de vk geweest dus en ik draag naar binnen. Maakt niet uit.
Vanavond de (laatste) pretecho en de oma's gaan mee. Zin in

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:53

Sizz, dat is lekker andijvie stampot met feta! Heb ik al heeel lang niet op. Zal het weer eens onthouden!

Zit nu weer te twijfelen of ik mn knol toch maar zonder deken laat... Hij is wel ietsjes aangekomen.... Vind het in zo'n hit actief stal niet zo fijn met deken... Grrr moeilijk keuzes maken! :P En daarbij hebben ze de deken waarschijnlijk niet meer in de maat die ik wil...

Ingrid, fijn dat je zo snel terecht kunt om te praten!
Ja foto's!! :)

Welkom GH en Statice!

Wendy, ja natuurlijk ken ik je nog! Een hele harde schop onder je hol!! :P Jij deed toch zumba? Dat vond je toch zo leuk?!

patricia, ja dat is een voordeel dat je verplichte pauzes hebt en tussendoor gewoon druk bent Dan eet je gelijk goed!

Angelique, Mooi dat er eindelijk schot in de verbouwing zit!! Je hebt wel keihard gewerkt zeg!! Ben erg benieuwd naar het foto's als het af is! Fijn dat alles goed gaat met de baby, Hoelang moet je nu nog?

Ik ben hard aan het twijfelen of ik hierna SPH of Pabo wil doen deeltijd. En dan uiteindelijk speciaal onderwijs als ik pabo ga doen. Een baan vinden voor de opleiding SPH zou wel lukken, heb ik nu ook ervaringen in. Werk ook nu bij een bedrijf als begeleider van een woongroep.
Maar hoe kom je aan een baan in het onderwijs zonder diploma?
En krijg je tijdens de opleiding dan ook wel al dingen over het speciaal onderwijs, of is het echt meer alleen het 'normaal' onderwijs?
Ik wil sowieso nog naar een open dag van een hogeschool gaan, van beide opleidingen.
En ik moet stomme opleiding van nu nog afronden.... dus denk dan in september te willen starten.

Vandaag examen management accounting gehad... Theorievragen wist ik bijna allemaal wel. Maar de berekenvragen niet, ze vroegen precies twee grote opgaven die ik niet snapte.. De vraag die ik wel snapte hadden ze eruit gehaald, want het examen was korter dan hiervoor. Balen! Vrees dat ik geen 5,0 heb gehaald... want berekenvragen zijn veel punten waard...

Morgen belastingrecht... pfff dus ik ga maar weer leren.

Ohh en die rot treinen ook altijd.. vanmorgen vertraging, terug bus gemist... ben blij dat ik sporadisch naar school moet ;)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:07

Welkom aan de nieuwelingen!:wave:

Mijn eerste stage dag is goed bevallen!
Morgenvroeg op de weegschaal, en dan laat ik het morgenavond wel weten!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:07

Heeey Wendy, gezellig dat je er weer bent! :D

Ik ga even foto's op de laptop zetten!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:17

Tadaaa mi casa! Sorry voor de rommel :+

Woonkamer:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de slaapkamer:
Afbeelding

Afbeelding

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:27

Wat super leuk!! Echt een woonkamer en daarboven een slaapkamer Wil ik ook! :D :P Heb je de keuken en douche gezamenlijk?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:39

ja, keuken delen we met zn zessen en de douche/toilet met 2 andere meiden :) goed te doen dus!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:42

Oh en dag vandaag:

O: 2 vb chocopasta
T: banaan
T: vb grillworst
L: 2 vb kaas, 1 vb grill worst
T: appel
T: 1 vb kaas
D: pasta met boontjes, spekjes en pastasaus
T: sinaasappel

Morgen lekker broccoli, gebakken aardappeltjes en vis :9

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:43

Super leuk ingrid!! Echt leuk zo met een trap naar je slaapkamer :j

Wordt er ook wel eens gezamelijk gegeten?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:45

af en toe...maar dan kookt ieder voor zich rond dezelfde tijd :+
dus dan zit je alsnog allemaal tegelijk aan tafel, maar eten we toch niet gezamenlijk :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:47

Is dat niet veel goedkoper en efficienter? :D

Introduceer het eens :D

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:49

haha ja zou je zeggen van wel he :+
ach ja, ben nog niet heel veel thuis geweest rond etenstijd :)

ben al blij dat ik vanavond zo relaxed ben :+ ben ook nog niet de meest gezellige huisgenoot :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:54

Haha, ze weten straks niet wat ze meemaken :P

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 21:37

Hoi :) ik wil heel graag mee babbelen! Ik ben 1.67 en weeg op het moment ongeveer 61.5 kilo. Ik heb geen overgewicht, maar heb veel aanleg om dik te worden omdat het in mijn famillie zit.
ik heb zelf al best stevige bovenbenen. en woog voorheen altijd 57/58. dit gewicht wil ik minimaal terug hebben!
enneuh.. ik eet best weinig en dit weet ik. maar ik houd gewoon teveel van tussendoortjes :D maar ook val ik erg snel af. al zou ik 1 dag niets snoepen. en alleen imo gezond eten ben ik de dag erna een kleine kilo lichter :o . Erg aangenaam voor mij natuurlijk, maar niet zo goed. Ik hoop in ieder geval vanuit dit topic ook tips te kunnen krijgen en geven! :)

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 23:02

Hoi! :wave: Kom weer even om de hoek kijken.
Ik ben een paar dagen heel goed bezig geweest....maar helaas is het toch weer mis gegaan.
Ik heb nogal wat "ellende" aan m'n hoofd. Afhankelijk van bepaalde (medische) uitsluitsels begin ik na de feestdagen weer "streng" met m'n lijntje!

Ingrid: Aha ben jij de nieuwe eigenaresse van dat prachtige meisje Ruby!!!!! Gefeliciteerd!

Welkom aan alle nieuwe hier!

Ga nu even verder bijlezen ;-)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 00:08

NicoleHorses, welkom

Nanka, welkom terug :) Vervelend dat je nogal wat gedoe aan je hoofd hebt!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 00:36

Bedankt voor het welkom allemaal :)
Ik deed idd Zumba en vond/vind dat heel leuk :j Alleen op een gegeven moment werden de groepen toch wel erg groot en waren van die mensen die chronisch uit de maat dansten, dus af en toe een arm in m'n gezicht ofzo :+ En vaak dezelfde dansjes die me wat begonnen te vervelen :o Was van de zomer veel aan het rijden, zowiezo op Tryggur natuurlijk, nog een paar maandjes een ijslander van iemand anders getraint (was het vertrouwen kwijt, dus weer vanaf de grond beginnen opbouwen, heel leuk) en nog een poosje een paard voor een stalgenootje gereden dus was daar druk mee en is het sporten op een laag pitje beland. Deed ook nog af en toe kickboksen, vond ik heel leuk, maar in de zomer was het niet zo druk en dan ging de les vaak niet door en ben toen ook afgehaakt. De zumbalessen zijn op maandag en donderdag en maandag heb ik school en ben ik pas om 7 uur weer thuis en dan heb ik toch ook wel honger na zo'n lange dag, dus als ik dan eerst ga sporten kan ik pas rond 10 uur eten en dat lukt me in de zomer wel, maar in de winter heb ik gewoon te weinig energie en kan ik me daar niet toe zetten :o En op donderdag ben ik nu bezig met menlessen voor m'n koetsiersbewijs :) Ook heel leuk!

Angelique zwanger? :oo Gefeliciteerd! Doe je wel rustig aan met klussen? :)

Wat voor opleiding doe je pivanti? Vervelend dat het examen niet zo goed ging :(:) Heb je een mogelijkheid tot herkansen? :)
Studiekeus blijft lastig :j Er is geen mogelijkheid om het te combineren of eerst de ene opleiding te doen en dan een baan te zoeken en ondertussen verdere kwalificaties te behalen? Vaak wil een baas zoiets ook nog wel vergoeden :)

Ingrid wat een leuk huisje!! Woon je nu helemaal op jezelf? Hoe gaat het nu met je? (weet nog dat de relatie toen niet helemaal lekker liep, hoe gaat dat nu? :) )
Keuken met 6 mensen en niet gezamenlijk eten lijkt me wel lastig :))