Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En plaats eens een paar dagen van jullie qua eten, dan kunnen we evt wat tips geven.
. Ik heb nog wel even te gaan geloof ik

Punt is dat die stap om weer naar de sportschool te gaan en m'n eetpatroon weer om te gooien zo moeilijk is, die knop omzetten lukt me momenteel niet
Ik wéét dat ik me lekkerder voel als ik een paar keer per week ga sporten en geen cola drink en noem maar op, kan me er alleen niet toe zetten. Zit ook even niet zo heel lekker in m'n vel, slecht slapen, veel hoofdpijn en maak me druk om alles en niks. Dat moet anders
Dus hoop dat jullie me een grote schop onder m'n hol willen geven
En dat ik hier weer mag meekletsen en proberen de bijgekomen kilootjes er weer af te krijgen.
ook in cm werd ik niet slanker)
! *En geeft een grote schop *
!Imre schreef:Nee, liever zo'n klein buikje dan een flinke toeter.Slaap je niet zo slecht omdat je te druk bent in je hoofd?
Mijn knie voel ik wel, helaas. Fiets nu al drie dagen tegen de wind in naar huis. Hopelijk kan mijn vriendje me morgen brengen en halen. Heb nog wel een uur stevig gewandeld met een dinnetje vanavond.
En daarbij hebben ze de deken waarschijnlijk niet meer in de maat die ik wil...
Jij deed toch zumba? Dat vond je toch zo leuk?!

Heb je de keuken en douche gezamenlijk?
goed te doen dus!

ben ook nog niet de meest gezellige huisgenoot
ik wil heel graag mee babbelen! Ik ben 1.67 en weeg op het moment ongeveer 61.5 kilo. Ik heb geen overgewicht, maar heb veel aanleg om dik te worden omdat het in mijn famillie zit.
maar ook val ik erg snel af. al zou ik 1 dag niets snoepen. en alleen imo gezond eten ben ik de dag erna een kleine kilo lichter
. Erg aangenaam voor mij natuurlijk, maar niet zo goed. Ik hoop in ieder geval vanuit dit topic ook tips te kunnen krijgen en geven!
Kom weer even om de hoek kijken.
Vervelend dat je nogal wat gedoe aan je hoofd hebt! 
Alleen op een gegeven moment werden de groepen toch wel erg groot en waren van die mensen die chronisch uit de maat dansten, dus af en toe een arm in m'n gezicht ofzo
En vaak dezelfde dansjes die me wat begonnen te vervelen
Was van de zomer veel aan het rijden, zowiezo op Tryggur natuurlijk, nog een paar maandjes een ijslander van iemand anders getraint (was het vertrouwen kwijt, dus weer vanaf de grond beginnen opbouwen, heel leuk) en nog een poosje een paard voor een stalgenootje gereden dus was daar druk mee en is het sporten op een laag pitje beland. Deed ook nog af en toe kickboksen, vond ik heel leuk, maar in de zomer was het niet zo druk en dan ging de les vaak niet door en ben toen ook afgehaakt. De zumbalessen zijn op maandag en donderdag en maandag heb ik school en ben ik pas om 7 uur weer thuis en dan heb ik toch ook wel honger na zo'n lange dag, dus als ik dan eerst ga sporten kan ik pas rond 10 uur eten en dat lukt me in de zomer wel, maar in de winter heb ik gewoon te weinig energie en kan ik me daar niet toe zetten
En op donderdag ben ik nu bezig met menlessen voor m'n koetsiersbewijs
Ook heel leuk!
Gefeliciteerd! Doe je wel rustig aan met klussen? 
Heb je een mogelijkheid tot herkansen? 
Er is geen mogelijkheid om het te combineren of eerst de ene opleiding te doen en dan een baan te zoeken en ondertussen verdere kwalificaties te behalen? Vaak wil een baas zoiets ook nog wel vergoeden 
)