Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Net geschiedenis mondeling verpest, had een 4
) Dus ga het nu echt elke dag bijhouden. En nu moet het maar weer eens gaan lukken.
tis dat ik het niet in huis heb...alhoewel ik in staat ben om het te gaan halen...

LotteAnna schreef:Vandaag weer netjes proberen:
O: magere yoghurt met fruit 'n fibre
T: appel
L: 2 boterhammen, 1 met tonijnsalade, d'light jam, 2 cracottes met 1 x d'light jam, glas coolbest
A: verse spaghetti met spinazie, champignons, zalm
... Ik denk dat ik niet ben afgevallen omdat ik vaak veel eet (evergreen, magere yoghurt) maar eerst nam ik nooit tussendoortjes. Nu wel, hou het niet vol anders.
Chubby schreef:Ik ga de mist in.. Bij de receptie staan pepernoten en chocolaatjes
LotteAnna schreef:Vandaag weer netjes proberen:
O: magere yoghurt met fruit 'n fibre
T: appel
L: 2 boterhammen, 1 met tonijnsalade, d'light jam, 2 cracottes met 1 x d'light jam, glas coolbest
T: pepernoten en schuimpjes (helaas, een huisgenoot had ze wel in huis)
A: verse spaghetti met spinazie, champignons, zalm
Annetje schreef:mijn planning:
o: 3x cracker met philadelpia
t: speculaas gevulde koek
l: boterham, 2x cracker
t: appel
d: gekookte aardappels met spruiten, vales gevuld, komkommer en sla
beweging: Viralda rijden.Heb er echt zin in! Nu proberen haar niet te moe te maken, maar toch moe genoeg zodat ze niet gaat lopen huppelen met mij erop

en ik had geen zin in die vette troep, mijn darmen zijn al van streek van het Sinterklaasfreetfestijn. Ik heb dus, denk ik, ongeveer zo'n zakje met spruiten in mijn eentje opgegeten en een halve komkommer.
Wel lekker, maar plof nu echt bijna uit elkaar en over drie kwartier heb ik al les. Dat wordt een klotsbuik!
En er ligt hier al een open chocoladeletter.

Voortaan moet ik met zweep rijden, maar dat vond ik toch wel wat eng. Zodra ik iets vastheb, gaat ze al snel rennen, maar na een tijdje ging het mét zweep al een stuk beter!
Volgende week krijgen we weer les en ik mag vrijdagavond in de les meerijden als ik wil... maar daar moet ik nog even over nadenken, want ze is zodra er andere paarden in de bak zijn meteen d'r concentratie kwijt. Ik ben er dan niet meer