Pien: als ik cashewnoten wil vermalen in een sausje laat ik ze vaak een nachtje weken. Scheelt de helft.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Misschien niet helemaal relevant voor hier, maar ik ben een tijdje geleden overgestapt naar de ASN bank en heb nu mijn spulletjes binnen![]()
Ik ben zo blij dat ik nu ook niet meer bijdraag aan dierenleed via mijn bankkeuzewilde dit echt al heel lang doen maar stelde het altijd uit. Ik ben happy!
heb ik gemaakt. Het is onwijs lekker en ik denk dat het heel lekker is als kleine balletjes gerold en dan verwarmd in pindasaus bij nasi met allerlei kleine gerechtjes erbij. Dat ga ik morgen proberen. Volgens mij is het wel stevig aan de calorieën. Als olie om smeuïg te maken heb ik pinda olie gebruikt. De blender snijdt de noten super en maakt er een mooie lekkere smurrie ervan.Citaat:Eigen notenpasta. Noten roosteren, door elkaar mixen, beetje plantaardige olie erbij, eventueel zout en whoppaaaa, blenderen die hap,
8nnemiek schreef:Ik ben vorig jaar overgestapt op ASN, en even later ook daar mijn zakelijke rekening geopend. Prima bank! Alleen het overschrijven duurt vaak wat langer dan bij ING.
Bij ING heb ik nog een rekening voor de laatste automatische afschrijvingen, die moet ik nog steeds verhuizen..
pien_2010 schreef:Er kwam een vraag langs over geld opnemen bij de Triodos bank. De vraag kan ik niet meer terug vinden, maar ik heb hem wel onthouden. Je kunt gewoon geld opnemen elke dag van je rekening tot een maximum van 1500 euro https://www.triodos.nl/veelgestelde-vra ... 10fdf8290a
poes schreef:Tout à fait → inderdaadMaar dus pien zoals zien? En niet zoals in tiens ?
Citaat:Du maître snap ik haha.