Ingrid, daar krijgt ze idd niets van wordt ze meteen opgevoed haha. Veel plezier vana! En wat vervelend dat het toch zo moet lopen tussen jou en je ouders... Sterkte meis
Ellen, wat voor paardje heb je eigenlijk? Fijn dat het goed ging vandaag!
En hij komt dus niet vanavond, pfff...echt weer baggeravond zo...moet het alleen oplossen maar weet niet meer waar ik moet beginnen en iedereen tegen wie ik mn verhaal kwijt kon is me inmiddels zat, dus ik weet het even niet meer
voor ingrid! Wij zijn je niet zat hoor! (ik iig niet ) dus als je wat kwijt wilt, kun je me altijd pb'en. Jammer dat Niels vanavond niet komt, had hij geen zin of kwam hij gewoon niet?
Neem een lekkere warme douche, vroeg naar bed en probeer wat uit te rusten. Al zat dan moeilijk zijn omdat je hoofd vol zit... knuffel
Leuk Ellen! Waarom had je dan tijdje niet gereden? Heeft ze wat gehad? Of is ze nog jong?
Pivanti: ik zou niet zo snel een deken met hals doen wanneer je hem niet scheert. Halve of geen hals zou ik voor gaan
het probleem is een beetje dat ik mezelf absoluut niet leuk vind op het moment en dat ik het gevoel heb dat ik mensen alleen maar van me af stoot op het moment dat ik er over door blijf gaan...ik heb de ene slechte bui na de andere, iedere keer dat ik ga zitten en er een moment rust voorbij komt... ik moet het gewoon met mezelf op zien te lossen voordat ik Niels en iedereen die me dierbaar is van me af heb gestoten maar ik weet nog niet hoe
En heb nu het gevoel dat hoe meer mensen ik er in betrek, hoe meer mensen ik kwijt kan raken...en als er iets is wat ik niet wil, is het nóg meer mensen kwijt raken
Sizz, nee hele hals doe ik sowieso niet Ik twijfel tussen geen hals, of een halve... Als ze die beide hebben in de juiste maat.. Anders is de keus natuurlijk makkelijk gemaakt
Kan mooi een bucas power light kopen van iemand op bokt. Nieuwe dekens, maar voor de helft van de prijs ofzo!
patricia, Printer heb ik sowieso altijd ruzie mee!! Mijne is zo goed als nieuw, maar hij doet het al een eeuwigheid niet... en waarom... I don't know...
Ingrid, inderdaad gewoon lekker op tijd naar bed gaan! Morgen weer een nieuwe dag... Lekker aan Ruby denken Ga je morgen weer naar haar toe?
nee, morgen moet ik gewoon werken En kan er niet zomaar komen natuurlijk, dus zaterdag ga ik een poging doen, weet alleen niet zo goed hoe ik het ga regelen
Vanuit Rotterdam is dat nog geen doen, het is 40 kilometer...zet misschien een fiets bij Niels neer, vanaf daar is het een klein halfuurtje fietsen schat ik..
Kan me voorstellen ingrid dat het voelt alsof je iedereen aan het afstoten bent. Maar ik neem aan dat Niels wel begrijpt waarom je zulke stemmingswisselingen hebt? Kun je er wel goed met hem over praten?
Ik wil in een weekend ook best een keer met je naar Ruby rijden hoor! Kan ik haar meteen een keer meeten Als je dat leuk vindt iig haha.
Patricia, praat me er niet van. Heb hier op m’n werk een keer een hele ochtend gespendeerd aan het word/printer syndroom… Bleek die printer nog niet docx compatible te zijn Grrrr en ik maar van alles uit proberen omdat niks werkte…
Pivanti: dan zou ik gaan voor een halve hals, die vind ik vaak fijner op de schoft liggen dan die zonder hals, halve prijs voor dekens is altijd mooi! Die krengen zijn echt niet leuk duur.
Jaa gezellig Siz! Kan je dr idd meteen meeten! Kan er op zich redelijk met Niels over praten alleen die wordt het langzamerhand ook wel zat... Heb iig het telefoonnummer van iemand gekregen om mee te praten, dus even kijken maar of ik dat durf om te bellen
Dat is mss helemaal geen gek idee ingrid, je moet het wel van je af kunnen blijven praten. Anders ga je het opkroppen en dat komt er sowieso een keer uit.
Ja precies...het voelt heel stom om te bellen eigenlijk: ja hallo, ik zit beetje met mezelf in de knoop want heb ruzie gehad met mn ouders omdat ze mn vriend niet mogen en nu heb ik continu paniekaanvallen Maar goed, dat zit ook weer tussen mn oren natuurlijk
Spreken idd wel keertje af, wil in principe toch wel ieder weekend langs gaan, dus roep maar wanneer je keertje tijd hebt!