iets meer calo's in je lunch kon je idd wel hebben Siz
Das fijn Paulien, dat je organen zo netjes waren!
Pff, tis benauwd hier, deels omdat ik zelf benauwd en dizzy en niet zo lekker ben van vermoeidheid nou ja, ga om 4 uur lekker naar huis, dan blijf ik morgen wel wat langer hoor, heb het eigenlijk wel helemaal gehad
Sizzy
Geplaatst: 04-02-09 15:35
Hoe kom je zo moe ingrid? Edit: ik lees het al hahaha Bevalt je stage wel een beetje? Valt het reizen mee?
Laatst bijgewerkt door Sizzy op 04-02-09 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Pivanti
Geplaatst: 04-02-09 15:40
Angelique, oke klinkt wel heel goed! Wat zijn de taken van een leerkrachtondersteuner precies? En moet je al verdere ervaringen hebben? En dan vanuit het bedrijf kan je een opleiding doen? (dat las ik trouwens ook op site van de school waar een van mn pgb kinderen op zit) Alleen de PABO of zijn er nog andere mogelijkheden?
Zo je bent wel actief geweest nog gisterenavond!
Ingrid, haha wat een actie! Balen dat de bus niet eerder ging!
Margiet, dat is wel veel zeg 2,5 uur fysio. Neem aan verdeeld over de week?
Irme, balen dat je zo'n last hebt van je knie!
Paulien, balen dat je inderdaad galstenen hebt!
Ik ben vanmorgen op stal geweest, was nog best op tijd mn bed uit na die lange dagen, om half 9. Ik had de stal al gemest en was aan 't longeren toen mn gezellige stalgenoten kwamen. Dus was erg snel vandaag Maar ja daarna nog heel lang kletsen uiteraard. Knol met de bijzet gelongeerd en in t begin longeerlijn eraan, omdat ik de overgang terug naar stap er even in moet prenten. Volgende keer maar weer eens met de dubbelelonge dat werkt nog wat beter om dat in te prenten Net boodschappen gedaan. Een vriendin komt vanavond eten. Ga van die soort wraps, met kipfilet en sperciebonen erin eten (ben de naam even kwijt...) Nu maar even stofzuigen, was opruimen,schoonmaken... moet eigenlijk echt nog even aan school werken.. tijd te kort dus weer
Ik ga maandag proefles hiphop streetdance doen met een vriendin. Helaas is t wel pas om 21u (en moet de dinsdag altijd erg vroeg op) maar goed... weet niet of dat de definitieve tijden zijn, of dat t alleen voor de proefles is of dat er nog andere dagen mogelijk zijn. En ga ook nog een proefles pilates doen daar. Moet echt weer eens aan 't sporten namelijk... maar goed tijd he.. Wil eigenlijk 1x per week sowieso wat gaan doen.. Moet eigenlijk ook weer naar de fysio nog steeds.. heb nu speciaal een hogere verzekering genomen zodat ik onbeperkt voor de fysio kan.. (Zou een keer per week moeten, had hij vorig jaar gezegd) maar ja.. ook tijd he... wanneer...
Ik ga maar eens even wat doen anders wordt t nooit wat.. moet ook nog lunchen eigenlijk...
M'n dag:
O: muesli,rozijnen en beetje yoghurt (was op..) T: saucijzenbroodje (had een stalgenoot speciaal meegenomen,dus kon moeilijk nee zeggen) L: ? T: druiven D: soort wraps, spercibonen, kipfilet, sla/tomaat erbij T: ?
Stage is verder erg leuk, nog wel rustig op het moment, maar dat komt ook doordat mn officiele stagebegeleider nog in het buitenland zit,d ie is maandag weer terug Reizen is te doen, zolang alles maar rijdt stond gister alweer te schelden omdat er een metro niet kwam en ikd us dik 20 min op Schiedam stond te koukleumen
Heb t nog nooit op... maar zag er wel lekker uit. En wordt bereid met yoghurt dus nog gezond ook Vaak zijn dat soort dingen met zure room of creme fraish
als alles meezit kan het in een kleine anderhalf uur
vaak is het ruim 1,5 uur omdat ik niet altijd mazzel heb met perfecte aansluitingen
in principe is het net zover als naar Den haag, alleen hier moet ik nog een overstap naar een bus maken die niet zo frequent rijdt, dat is het vervelendste stuk eigenlijk
Oke, dat is toch een aardige reis elke dag! Ik heb een half jaar lang, twee keer in de week naar school gereisd, dat was 2 uur, nou dat was ik wel echt zat na dat half jaar
Pivanti die fysio is 2x per week 2,5 uur. Lekker fanatiek dus maar zover ben ik nog niet. 1,5uur naar stage reizen vind ik lang. Kon je niets dichterbij huis krijgen?
Sizzy
Geplaatst: 04-02-09 16:16
Kun je dan niet later beginnen/later weggaan of andersom ingrid?
Maar goed, als je het leuk vindt, valt het idd wel mee. Heb ook dik half jaar van Delft naar Amersfoort gereist (per dag zo'n 3,5 uur reizen) en dat was wel prima te doen. Op een gegeven moment ben je het wel zat, maar dan is je stage ook bijna voorbij
ja zou kunnen Siz, maar dan meot ik dus mn oma's auto 5 dagen pw in beslag nemen en als ze boodschappen oid wil doen heeft ze hem toch wel zelf nodig
Bovendien staat de Beneluxtnl smorgens al heel vroeg vast, en ik werk liever van smorgens vroeg tot smiddags dan dat ik om half 10 begin en tot 6 uur/ahfl 7 doormoet
mijn planning voor morgen: O: kom kellog's met magere yoghurt T: pakje evergreen L: krentenbol, nog een bolletje en fruit (we krijgen een lunch aangeboden) T: ? A: denk dat ik maar eens een ovenschotel ga maken ofzo T: ?