Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Vraagje. Ik heb een tijdje terug een aubergine plant gekocht. Nu zitten er een hoop aubergines aan maar allemaal mini. Ze lijken ook echt niet verder te groeien. Hoe weet ik wanneer ik ze er af kan halen?
8nnemiek schreef:Wat gaan die van jullie hard zeg! Die van mij heeft pas net bloemen![]()
Ik las dat het bedrijf Weck faillissement heeft aangevraagd.. Ik weet niet of het klopt, raar dat zo'n bekend bedrijf en marktleider failliet zou gaan.. maar heb toch maar even een bestelling geplaatst voor een doos met potten die ik toch nodig ga hebben binnenkort.
denice schreef:Needje schreef:Vraagje. Ik heb een tijdje terug een aubergine plant gekocht. Nu zitten er een hoop aubergines aan maar allemaal mini. Ze lijken ook echt niet verder te groeien. Hoe weet ik wanneer ik ze er af kan halen?
Ze groeien megalangzaam. Ik heb ze ook nu ter grootte van een golfbal, maar ze groeien echt nog.
prompter schreef:Ik heb net even in de Duitse kranten gekeken voor het nieuws over Weck. Ze kunnen de rekeningen van het gas van de glasfabriek door de gestegen prijzen niet meer betalen. Er wordt nu gekeken naar een doorstart in afgeslankte vorm. Zou toch zonde zijn als zo'n firma echt omvalt, net nu het inmaken weer populairder wordt.