phormicola schreef:En hoe moet dat dan als je eenmaal op je streefgewicht zit? Blijf je dan 1200kcal eten? Stuur Bhriseis anders een pb'tje, die zat vroeger in hetzelfde schuitje als jij, is inmiddels superstrak en eet meer dan 2000kcal per dag.

Sterker nog, ik was de afgelopen dagen wéér bijgekomen omdat ik te weinig at. En dan spreek ik van lijstjes van +1900 kcal. Toen ik gisteren plots meer at, viel ik weer af

Je hebt maar één lichaam, wees er zuinig op, want het is echt niet moeilijk om je hele spijsvertering om zeep te helpen.
Oke, sinds vandaag tel ik niet meer

O: 80 g haver, 250 ml rijstmelk, lijnzaad, amandelschaafsel, water; glas halfvolle melk
B: Paarden verzorgen, een uur wandelen aan de hand en veel actief bezig geweest
T: Banaan, hapje notengranola
L: Volkoren penne (ik schat zo'n 60 g ongekookt) met erwtenpesto (pijnboompitjes, erwten, basilicum, kookvocht, olijfolie, parmezaan), groot hand verse spinazie, hand kerstomaatjes, stukjes rauwe courgette, 15 g fetakaas (ongeveer); toetje een schaaltje verse meloen
T:150 g kwark met 1 sinaasappel en verse ananas
B: Nog even naar de paarden toe
T: Appel
A: Auberginesperziebonencurry ('Veg!'; mijn vriend heeft schoonmoeder gedwongen daar uit te koken in plaats van haar Atkins-receptenstapel

T: Griekse yoghurt met een beetje notengranola, honing en aardbeien
Er kan nog iets bijkomen, hangt van de honger af

OMG je lunch Many!
Gefeliciteerd Horse1984