Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisErm94 schreef:Mandy dat klinkt heftig! Echt een heel avontuur, maar je avondeten klinkt wel echt heerlijk.
Lekker van genieten na die zware tocht!
O: 1 appel, 75 gram havermout, 7 gram lijnzaad, 200 ml ongezoete sojamelk & 2 frambozen
L: 1 grote perzik, 2 zuurdesum crackers (6 gram becel, 8 gram ham, 10 gram appelstroop), 200 ml magere yoghurt met 2 beschuiten, 85 gram gele paprika
A: 185 gram gekookte aardappelen, 1 rundergehaktbal, 250 gram sperziebonen uit pot en paar asperges (Ik vond die groentes erg zout smaken, kijk ik naderhand op de pot zit er gewoon 25 procent van de ADH zout in) Vanaf morgen kan ik gelukkig weer lekker zelf koken![]()
T: 10 min na het avondeten megahonger, 1 zuurdesum cracker met 8 gram ham, 1 kiwi, 200 gram magere kwark met 15 gram bio-muesli
T: suikervrije kauwgoms, misschien nog wat rauwkost
D: veel water, 3xkoffie, 2x groene thee, flesje spa rood
B: Helemaal niets
Anoniem schreef:O: havermout met peer en rijst/amandelmelk
T: nectarine
L: salade van courgette, broccoli, komkommer, rauwe wortel, chinese kool, feta en pijnboompitten, met 2 oberlander-boterhammen
T: plak osawacake
A: ratatouille (paprika, zoete aardappel, courgette, ui, tofu) met boursin; salade met komkommer, paprika, tomaat, olijven en feta; aardbeien en kersen
T: 4 blokjes 72% choc met hazelnoot
B: 45 min paardrijden
KarinvdM schreef:Bovendien vind ik het altijd vieze slappe dingen uit een pot.
en het is desem, niet desum
O: (Overnight) Havermout, speltvlokken, chia, hennepzaad met water, yoghurt, Alpro vanilledrink en verse aardbeien, 4 plakjes runderham
T: -
L: Kerriesoep met een salade van rauwkost, coleslaw en tomaat met wat dressing en gerookte kipfilet. plakje grillworst en een plakje gebraden gehakt
T: Honingmeloen met slagroom en 4 dropjes
A: Beefburger met sla, dressing, tomaat, paprika en komkommer. Beetje Mona Kokospudding met mangosaus en een paar aardbeien
T: weekendborrel en er komt vast wel een zak chips uit de kast waar ik een beetje uit neem
D: Groene thee, Alpro vanilledrink, water en slimpie
B: Paardrijden en wat rommelen in de tuin
mandy358 schreef:Ja een avontuur was het zeker en dan ben je idd blij dat je weer in de bewoonde wereld bent!![]()
Je ratatouille klinkt lekker FSCA!
Waren jullie afspraakjes leuk Chernique en Chantal?![]()
9:00 (ontbijt in hotel deze keer) klein beetje kellogs met sinaasappelsap, 1 bruin klein geroosterd broodje met halve banaam erop en een manderijn/sinaasappel (weet niet precies wat het was)
13:00 1/2 groot honing 9 granen broodje van de subway (mama en ik delen) met kaas tomaat komkommer sla en paprika. Wat aardbeitjes en wat vanille yoghurt.
mandy358 schreef:mandy358 schreef:Ja een avontuur was het zeker en dan ben je idd blij dat je weer in de bewoonde wereld bent!![]()
Je ratatouille klinkt lekker FSCA!
Waren jullie afspraakjes leuk Chernique en Chantal?![]()
9:00 (ontbijt in hotel deze keer) klein beetje kellogs met sinaasappelsap, 1 bruin klein geroosterd broodje met halve banaam erop en een manderijn/sinaasappel (weet niet precies wat het was)
13:00 1/2 groot honing 9 granen broodje van de subway (mama en ik delen) met kaas tomaat komkommer sla en paprika. Wat aardbeitjes en wat vanille yoghurt.
16:30 appel
20:15 pasta met granalen (volgensmij was de dressing olijfolie) kaas tomaat kruiden, daarbij zat een salade van het huis. 1 hapje kaas brood
Weet iemand of garnalen gezond zijn? Ik heb hier in Amerika al meerdere keren pasta met garnalen gegeten, heerlijk! Alleen weet ik niets over de voedimg van de garnalen. *gaat google*