haha, dan moet je nu je slag maar slaan ingrid! irme, balen dat het allemaal niet zo wil als jij dat wilt. wel bizar dat je de leggpress kan doen zonder problemen en op de crosstrainer wel pijn hebt. is ook wel een andere belasting, maar toch.
ikke ff off. zo naar stal en dan op het fietsie naar de stad. wil een nieuwe skibroek en alles is in de aanbieding.
Ik wilde er ook wel 10 kilo bij, maar mocht niet van meneer de fysio. Hij is van het rustig opbouwen, ik wil meteen kijken wat ik maximaal kan. 5 jaar geleden trainde ik ook bij hem, vanwege een rugblessure, moest ik oefeningen doen voor mijn schouders, waarbij je gewichten van boven je hoofd omlaag trekt. Die had hij ook veeeeel te laag gezet.
Nou vandaag maar eens even echt streng, gisteren ook weer in de soep gelopen met teveel wijntjes & daarna patat + snack op hahaha was wel erg gezellig gisteren op de borrel!
O: fruitsapje AH, bb met sandwichspread (was nog beetje brak ) t: appel L: bruine pistolet met filet americain en wat salade t: soepje t: 2 volkoren cracottes met filet americain D: ?
Bew: niks bijzonders, vanavond wel wat oefeningen.
Wendy15
Geplaatst: 04-02-09 12:59
Mijn planning: O: 2 volkoren boterhammen met boter en kipfilet T: Plak ontbijtkoek L: Kippensoep en volkoren boterham met bressot en beker halfvolle melk T: Appel en Snack a jack D: Boerenkoolstamppot met spekjes en worst (dat gaat hard met de calorietjes ) T: Snack a jack
Beweging: 5/6 uurtjes poetsen, misschien nog een uurtje fitness, net of ik zin heb
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1779 kcal Het aantal grammen verzadigd vet is: 31 gr Het aantal grammen vet is: 89 gr
ik weeg normaliter niets af belinda, maar dat wil de voedingsdeskundige. hoeft ook maar 3 dagen. heb alleen geen yoghurt meer zag ik net, dus ga dat nu eerst ff halen.
@ Paulien: er is niets met mijn kruisbanden/meniscus. De aanhechting van de spieren in mijn bovenbeen aan mijn knie is overbelast. Ook vervelend, maar wel sneller over.
Volgens mij zou ik na 1 of 2 dagen inderdaad ook al gillend gek worden haha! Daarom is iets als Sonja Bakker ook niets voor mij, dat irritante afmeten steeds. Ik kan zelf ook wel opletten dat ik niet te veel eet etc.
@BA, ze weten niet precies hoe het is ontstaan (over het algemeen niet volgens mij) niemand heeft het in mijn familie, en ik heb geen hoge cholestrol waardes (vorige keer bloed geprikt maar is gezond) en ja dan nog overgewicht.. Zou dat het wel zijn.. wel raar dat het komt nadat ik 24,5 kilo ben afgevallen @Ingrid, ik heb veel pijn gehad, gaat nu wel beter maar het kan gewoon zo onverwachts komen.. brrr.. Weet niet of ze kunnen groeien.. @Irme, sterkte met je knie!
magriet
Geplaatst: 04-02-09 14:26
benangelique schreef:
ik doe het net 2 dagen en word er al simpel van
galstenen schijnen idd erg veel pijn te veroorzaken. hoe kom je er eigenlijk aan?
Ooh oliebol, ik heb niet eens in de gaten dat het alweer half 2 is, heb nog niet eens geluncht! Nu maar even kijken of ik iets lekkers klaar kan maken.
Was meer als geintje bedoeld hoe kom ik eraf. Maar inderdaad de situatie zal het wel bepalen. Fijn dat de organenen wel netjes waren. Is weer een lekkere opsteker voor je