Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Girley_

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:54

Myra zoek hulp.... dat is het enige dat ik je kan adviseren. Dit kan echt je leven verpesten....

Mijn dag:
o: aLLbran met aardbeienkwark
t: 2 kiwi's
l: salade en milkshake van de mac
t: 2 reepjes suikervrije choco
a: vk pasta met spinazie en beetje light kaas

Beweging: beetje in de stad rondgelopen...

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:59

ladyjoy schreef:
Uuh.. denice? Misschien moet je er eens niet zo geobserdeerd mee omgaan?
Als je wat zwaarder bent, so what? Wat meer vocht in je lichaam, nog niet naar het toilet geweest?
Misschien is het wel jouw voedingspatroon, en is Sonja Bakker toch niet zo goed als je denkt..

Ik ben ook een kilo zwaarder, terwijl ik gisteren een hele nette dag heb gehad en veel heb bewogen. Nou ja, jammer dan, morgen beter zeg ik dan maar. Als je je op dat gewicht blijft focussen en je zelf blijft 'straffen', kom je ook niet veel verder hoor.

dankjewel LJ, je hebt helemaal gelijk!!

vandaag had ik ringsteken met de antieke koest, was echt gezellig. vanavond een date geloof ik!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:12

Myra, zoals je uit verschillende berichten hier al eerder op kon maken, waren wij soms best bezorgd om jouw posts. Dat je nu zelf ook aangeeft dat je denkt dat er iets niet goed zit, is al een teken dát er iets niet goed zit

Ik denk dat je zeker een eetstoornis aan het ontwikkelen bent, het lijkt me dan ook echt heel belangrijk dat je hulp zoekt! Informeer eerst je ouders, ga met je huisarts praten, en laat hen bepalen hoe erg het is! Ik denk dat niemand vind dat je je aanstelt, ik vind het juist heel dapper van je dat je het hier plaatst Ach gut

Een eetstoornis ligt altijd op de loer bij mensen die gaan lijnen, zeker als je gewicht/eetpatroon meer en meer een belangrijke schakel in je dagelijks leven gaat vormen. Het wordt langzaam een obsessie, en op dat punt moet je gewoon ingrijpen Ja

Ik heb ook besloten deze week geen kcal bij te houden en even niet te wegen. De laatste week lijkt mijn humeur haast af te hangen van het gewicht dat de weegschaal aangeeft, en weeg ik alles gruwelijk precies af en voer alles in. Ik ga gewoon 3 maaltijden, 3 goede tussendoortjes eten, genoeg bewegen én elke dag wat oefeningen doen. Op dit moment ben ik gewoon niet tevreden met mezelf, maar ik wil niet dat het mijn leven gaat beïnvloeden. Ik moet ook proberen van een streefgewicht af te stappen, maar kijken naar mijn lichaam, en níet naar dat van anderen, ik merk nl. hoe ik mezelf met anderen vergelijk...

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:16

Mijn goede gedrag begint trouwens morgen, aangezien ik vanmiddag thuis kwam uit m'n werk, en onze tuin ineens vol zat met wildvreemde mensen Bloos!

M'n buurman is dus 50 geworden, en ze hadden een hoop mensen uitgenodigd. Zoveel, dat het niet in hun eigen huis & tuin paste Nagelbijten / Gniffelen
Dus vader 1 schutting weggebroken, en nu zitten ze in 2 tuinen Tong uitsteken

Maargoed, bruuvrouw is dus Filipijns, en in die cultuur koken ze op verjaardagen dus ongeveer voor een klein leger Bloos!
Ze staan met een team van 4 in de keuken, de bami, rijst, vleesschotels etc. blijven aangevuld worden. Om over de loempia's en andere hapjes nog niet te spreken Vork
De schoonmoeder van hun dochter heeft 4 taarten gebakken, en kwam dat rondbrengen, en ik vind het dan weer onbeleefd om nee te zeggen Bloos
Dus net al een stukje kokostaart, een stukje amandel-ananastaart en een soort cake op, echt zalig Hyper!
En m'n buurvrouw maar genieten van al die etende mensen en alle complimentjes Lovers

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:27

zoo dat klinkt lekker, en gezellig!

en morgen inderdaad weer een dag!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:27

even voor myra:

misschien moet je inderdaad toch echt hulp gaan zoeken, als je er zelf even niet meer uitkomt..
sterkte meis, het is supervervelend als het dag en nacht in je hoofd zit!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:33

Mijn dag was mwah. Veel gewerkt, gefietst en een buitenrit (galopperen door de berm met een heet paard, best intensief), maar ook te veel gesnoept (veeeeel ontbijtkoek) en net een stuk boterkoek op.

Morgen;
O: 2 crackers, plak ontbijtkoek
--> uur tennissen
T: optimel yoghurt
--> uur fietsen, paardrijden
L: 2 volkoren boterhammen (worst oid)
T: appel
A: bbq
T: taart

Zusje viert morgen verjaardag.
Ga wel tennissen 's ochtends, een uur, en naar stal fietsen. Daar lesgeven aan de eigenaresse van Amo en er misschien daarna zelf nog even op, dan kan hij even zijn ei kwijt, maar dat zelf rijden weet ik nog niet zeker. Lachen

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 21:36

haaj, meiden,
ben even aan het bijlezen geweest,
@Myra, ik heb zelf een eetstoornis, en een van de enige beste manieren om er vanaf te komen is erover spreken... (ouders/HA/psychologe/vrienden...) Je mag me altijd pb-en als je het eens moeilijk hebt ofzo, ik ben er zelf open over en vind het niet meer moeilijk om erover te praten, dus je valt me er ook niet lastig mee ofzo Lachen Succes

@de rest, wat spijtig dat het met velen, precies minder goed gaat, ik ben zelf ook bijgekomen, en baal er echt van... voel me een stuk minder lekker in m'n vel, en zeggen dat ik al dun genoeg ben heeft geen zin, zit in m'n hoofd en gaat er voorlopig niet uit...

En nu even over mezelf Haha!
Ik ben uitgeput, en voor het eerst last van een kater Clown Meestal geef ik over als ik bezopen ben en drink ik veel water, dan voel ik dat de dag erna niet, maar gisteren kon ik geen water meer nemen, liep er te scheef voor Bloos We hadden hier thuis een feestje met wat vrienden georganiseerd, foute boel is het geworden!
Ik woog deze morgend 1,5kg minder dan gisteren, maar die zal er alwel weer aan zitten

O: 1/2 sandwich choco + 1/2 keizerbroodje kaas/mosterd
L: 1sandwich zonder beleg en 1worteltje
T: bollenmix (nootjes achtige dingen) heb er wel veel van gegeten, gok zo'n 100g Boos!
T: bijna een heel pak (145g) toastjes pesto (ook veel te veel!)
A: Zalmsalade met frieten (had helemaal geen honger meer maar toch gegeten °zucht°)
T: handje nicnac koekjes

En ik die een nette dag wou houden, sloeg nergens op vandaag!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 21:52

Dat weet je als je teveel drinkt he pascalline dat je dan last van een kater zou kunnen krijgen. Vandaag slecht gegeten (teveel) heb ook geen exacte calorieen bijgehouden morgen weer lekker aan de gezonde snacks

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 22:49

Zo hallooo! Ik ben eindelijk weer thuis! Helemaaal gesloopt en erg slecht gegeten vandaag Tong uitsteken
Maar jeetje, wat kan die vrouw lekker bakken. En heb van alles mee naar huis Bloos

O: 2 volk. boterhammen, kipfilet
T: AH Evergreen, appel
T: 2x bollebol? (hoe heten die dingen)
T: 1 muffin (van die kleine)
T: paar glazen sinaasappelsap/appelsap
T: hapje van dit en hapje van dat Tong uitsteken
A: Chinees (beetje nasi, 1 sate stokje, wat kipfilet in zoetzure saus)
T: restje pasta salade

Beweging: 8 uur in beweging, staan, lopen, tillen, bedienen; laaange dag!

Morgen niet veel beter, aangezien ik allemaal lekkers mee naar huis heb.

Ach ja, VOLGENDE week beter Tong uitsteken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:36

Vandaag mijn dag was ook behoorlijk ernstig Haha!

O: 2 broodjes kaas en aardbei
t: hapje boterham met chocopasta
L: 2 bb pindakaas/hagelslag
t: 1 bb pindakaas/hagelslag en 1 bb kipsatesalade
D: aardappelschijfjes met salade met geitenkaas en varkenshaas met champignons en geitenkaas eroverheen gesmolten Vork
t: paar chippies, weinig vetchipsdingen
t: rose'tje

Haha!
Bew: paardgereden, trampoline gesprongen Tong uitsteken

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:41

Ik ga ontploffen, stomme letterkoekjes!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:42

Letterkoekjes? Haha! Klinkt als een stel irritant kleine koekjes die je mond invliegen Tong uitsteken

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 23:46

Ik heb het ini mini stukje zelfgemaakte citroen kwarktaart nog eventjes opgegeten Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:46

Zo zielig, ander sstaat hij daar in z'n up Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 23:47

Ja, dan lag hij in z'n eentje naast m'n stuk zelfgemaakte overheerlijke chocoladetaart (die ik morgen ga opeten) Tong uitsteken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:48

ROFL ROFL

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 23:51

Nu ligt m'n chocotaart daar alleen, maar het is niet zo'n klein stukje, dus het zal wel gezellig zijn. Tot ik hem ga opeten morgennnnnnn Haha! hahaha

Verder heb ik nog een hele zak met van die kleine (bosvruchten)muffins/(kaas)scones en nog een zak met van die gekke dingen waarvan ik de naam steeds vergeet (die van witbrood gemaakt met kaneel en suiker Tong uitsteken).

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:53

Je had ook die zielige punt chocotaart naar mij kunnen schuiven, maar nee hoor

Oeh, hou eens op Haha!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 00:08

Damessss wat zijn jullie weer lekker bezig hahaha, ik heb alleen maar een paar zuurtjes gesnoept vandaag voor de rest netjes gegeten. Ook hebben een paar mensen van daag gezegd dat ze konden zien dat ik was afgevallen Lachen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:00

Goedemorgen dames! Ben ik weer hahhaa

Planning:
o: magere aardbeienkwark met allbran
t: Fitness Lachen
l: twee geroosterde vb met hutenkase en komkommer
t: twee kiwi's
a: nog geeeeen idee... als ik alleen eet ga ik antilliaanse goedgevulde kippensoep maken met kip, pompoen en zoete aardappel.

Beweging: fitness en vanavond paar uurtjes salsadansen.

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:20

'morgen!!

klinkt wel lekker je avond eten LA

ik weet nog niet hoe m'n dagje eruit zal zien maar hoop dat ik het netjes hou...

straks voor het eerst na 2 maand ongeveer mn eigen paardje nog eens rijden, spannend!!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:22

Ohn leuk pasca!!

OH ja die soep is zo ontzettend lekker en gezond! Ik maak dan vaak op zondag een grote pan, dan kan ik er nog tot en met woensdag ongeveer van eten.. Heel makkelijk, lekker en gezond....

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:23

Gister was een rare dag, natuurlijk al om 05:30 en om 06:15 schoonpaps gehaald voor de rommelmarkt.
Ik weet niet of 1 van jullie wel eens in Eelde geweest: normaal is het in de veilinghallen, 3 of 4 hallen helemaal vol met rommelmarktspul, echt heel erg druk, dit keer was het voor het eerst buiten, en waren er denk ik ca 12 kraampjes met duurder spul (antiek enzo), en misschien 15 met echt rommelmarktspul. Was echt heel rustig, en ook qua bezoekers erg rustig.
Toch bij mekaarvoor zo'n ca 75 euro verkocht, dus de 17,50 standgeld hebben we er wel uit. Bovendien heeft schoonpaps de smaak te pakken en wil hij binnenkort nog een keer. Maar wel op een andere markt waar meer bezoekers komen, bovendien wil hij van de winter nog een keer naar de binnenrommelmarkt in Eelde.
Ik ga mee natuurlijk, want ik vind het ook enorm leuk werk. Alleen al mensen kijken.... een aantal begin je echt al in de gaten te krijgen. Lopen ze heel hebberig langs je kraampje, en beginnen ze helemaal ´wild´ te kijken als er iets van hun gading bijligt!
Tsja, eten was wat minder, al met al 4 krentebollen, 2 witte bollen, wat snoepjes, 2 chocolaatjes, stuk pizza (groot stuk Bloos ) , mini-magnum, en 6 notenkoeken opgegeten.
Nou ja, ik heb er mijn beweging ook wel voor gehad. Was gister best koud buiten, dus steeds maar rondjes gelopen om warm te worden.
Gisteravond nog lang gebadderd, en daarna nog op de bank gelezen (en in slaap gevallen). Uiteindelijk was het 01:30 voor ik echt op bed ging slapen Clown

Vandaag laatste dag van de vakantie. Nog even 1 dag geen calo's tellen en lijstjes bijhouden. Morgen weer gezond verder! Vork

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:32

goh, riette nu je zegt, laatste dag vakantie, denk ik er net aan dat ik morgen moet werken Tong uitsteken heeft iemand leuke, lekkere ideetjes voor lunch die ik makkelijk kan meenemen?