wij hebben net een erg lekkere salade gegeten met mozzarella, bacon, ei, mais en een gepofte aardappel.Gemaakt door mij .
Een lekker stoofmixje van: ui, paprika, champignon, komkommer kapucijners, hamlapstukjes, 5 kruidenspice en rijst met noten. (wat over is eten we zaterdag op, lekker een stukje stokbrood erbij)
Gister patat op met kippenvlees en een kwekkeboom kroketvandaag gebakken aardappels vlees en satesaus of appelmoes
Of zuurkool met rookworst of een zuurkoolovenschotel met gehakt e.d. Hangt net van mijn energie af vanaaf
Mijn vriend eet een restje macaroni van gisteren en ik neem een pizza... We hebben vanavond een feestje en daar krijgen we ook nog een klein hapje.
Vende schreef:Vriendje heeft een uurtje eerder vrij genomen om me mee uit eten te nemen Lieeef Haha blijkt: hij had niet gereserveerd.Dus hup naar restaurant 1: vol.Restaurant 2: 3 kwartier wachtijd -> duurt te lang want we hadden honger.Restaurant 3: vol.Het was denk ik nationale uit-eten dag, dus het is een lekkere zak verse patat geworden eneen kroket
Gepofte aardappels met een (grote ) klodder crème fraîche saus, karbonaadjes in mosterdjus en een gemengde salade