Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ing wel veel kcal verbrand haha!

KarinvdM schreef:mandy358 schreef:Nee, want dit is immers geen HK-topic.Ik heb allen geen tijd om alles te lezen/reageren, is dat erg?
daarom zei ik zelf ook al nu weer offtopic, vind het zelf ook leuk om van the grand canyon te lezen maar snap dat menden gewoon over ons gezever heen lezen
!
! )

)
)
Bhriseis schreef:O: 80 g haver, havermelk, scheut banaansojamelk; glas soja mild
B: Uurtje shoppen
B: Paarden verzorgen
T: (tijdens maken van de lunch): halve plak appelcake (flauw)
L: Salade (sla, tomaat, basilicum, olijfolie, wittewijnazijn), geraspte worteltjes, erwtjes; 3 sneetjes donker meergranenbrood met geitenkaas en aardbeien
T: Schaaltje met kleine banaan en een schijf ananas
T: 3 nectarines + 1 sneetje suikerbrood![]()
A: 200 g nieuwe aardappeltjes met jonge worteltjes (gestoofd) en gestoofde sperzieboontjes
T: ?
B: BR workout 3

Ik heb het nu ook eens ingevuld in het voedingscentrum, en dat is echt interessant om te zien haha. 

Bhriseis schreef:O: 80 g haver, havermelk, scheut banaansojamelk; glas soja mild
B: Uurtje shoppen
B: Paarden verzorgen
T: (tijdens maken van de lunch): halve plak appelcake (flauw)
L: Salade (sla, tomaat, basilicum, olijfolie, wittewijnazijn), geraspte worteltjes, erwtjes; 3 sneetjes donker meergranenbrood met geitenkaas en aardbeien
T: Schaaltje met kleine banaan en een schijf ananas
T: 3 nectarines + 1 sneetje suikerbrood![]()
T: Bakje kerstomaatjes, kleine Daiquiri
A: 200 g nieuwe aardappeltjes met jonge worteltjes (gestoofd) en gestoofde sperzieboontjes
T: ?
B: BR workout 3