Yolien schreef:Verantwoorde kaas/bacon pannenkoekjes met rucola en champignons
Gister had vriendlief al wat anders klaargemaakt, dus vandaag echt bovenstaand![/quote]
Lijkt me lekker!
Bak je de bacon en champignons eerst voordat je het beslag in de pan giet? Of alleen de champignons en gaart de rest mee?
Ik eet weleens een pannenkoek en dan doe ik er daarna gerookte zalm, ijsbergsla, kappertjes en wat mierikswortel overheen. Ook een aanrader.
Ik weet nog niet wat ik eet vanavond. Mijn vriend is boodschappen doen en dan heb je het recht bij ons in huis dat jij bepaalt wat we eten.[/quote]
Het zijn om te beginnen dieetpannenkoekjes met het smaakje bacon/kaas. Ik had ze zelf ook nog nooit gehad maar ze waren erg lekker.
Heb de champignons apart gebakken. Eerst één pannenkoekje gebakken, die op het bord, daarboven op rucola en champignons en nog één pannenkoekje erboven op.
Was zeer smakelijk al weet ik nu wel zeker dat ik geen rucola-eter ben, die smaak vond ik toch echt minder.
Voor vanavond heb ik nog geen idee, ik heb nu al zin in iets maar heb geen idee wat. Ik denk dat het een salade wordt met ei, komkommer, magere spekreepjes en wat kip of zo. Lekker simpel, lekker lekker