Je kunt dat bijna niet opvullen met gezond eten idd! Zou je een dagtaak aan hebben
Ik ga richting stal, thanks voor de mental support
Madeira_
Geplaatst: 29-04-09 15:00
Angelique, ze schijnt het ook alleen bij mij te doen (ook bij andere maar die doen iets waardoor ze gauw het niet meer doet???) Ik ben inderdaad ook wat zenuwachtiger. Ik hoor paarden steeds op mij afkomen maar ik schat soms de afstand verkeerd in (zoals ik toen in galop was en opeens stond mevrouw stil omdat er een ander paard aankwam die mij ook niet op tijd zag aankomen omdat Madeira van de hoefslag afrende -doet ze gelukkig niet meer!- en ik viel er toen van af) dus ik ben wel wat banger. Maar wat moet ik nou precies met mijn zit doen? Zwaar maken??? Ik ben toch al zwaar genoeg haha nee maar hoe bedoelen jullie dat? Ik blijf ook wel is doorzitten maar reageert ze ook niet op?
Edit: ik heb wel altijd voorang. Dus opzich hoef ik niet bang te zijn. Maar sinds die voorval.. ik probeer mij er door heen te zetten maar waarom wilt het niet?? Wat doe ik toch fout?? Ik zou wel vragen aan mijn instructrice, maar als ik privéles heb zit ik altijd alleen in de bak of met 1 paard en dan doet ze het niet (?)
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 29-04-09 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt
zwaar maken zal niet helpen, het gaat om je uitstraling. madeira voelt dat je gespannen bent. is het een idee om een keer te lessen terwijl er ook anderen in de bak aan het rijden zijn?
ukje
Geplaatst: 29-04-09 15:02
achterover op je kont gaan zitten wordt daar als ik het goed heb mee bedoelt, en benen stil houden.
Ga met ba, mee en is het misschien ook niet een goed idee als je iemand laat komen die ervaring heeft om les te geven aan mensen met een beperking. Misschien kan zij/hij je ook extra tips kunnen geven namelijk.
Laatst bijgewerkt door ukje op 29-04-09 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Angelique, meestal, vrijdag om 14.00 uur, zijn de mensen aan het werk/naar school.. Maar misschien moet ik is vragen of ze mij nog is les wilt geven op woensdag avond ofzo (als ze niet te vol zit) of iemand anders vragen wat ik nou fout doe.. Ze doet het verder echt super overgens!
Jeeeeeemig wat gaan jullie hard! Ga ik even weg om theorie-examen voor de auto te doen, zijn er 6 pagina's bij! Heb het gehaald dit keer trouwens! Moest ook wel, moet al heel snel afrijden.