Ik neem dan liever ook nog een ander stuk fruit. En 500 gram in 1x vind ik best veel, maar ik ben ook iemand die kleine porties eet, zo'n hele bak gaat er bij mij simpelweg niet in 1x in.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NeverGiveUp schreef:O; Havermout met chiazaad, cranberrys en een berg blauwe bessen
L; Twee volkoren broodjes met filet american en kaas met alfalfa. Twee beschuitjes met aardbeien.
Smoothie sinaasappel, aardbeien en nectarine.
T; Bak muesli met rozijnen en kokosnoot en gedroogde banaan
Anoniem schreef:Planning voor vandaag:
O: havermout met peer en rijst/amandelmelk
T: 2 rauwe wortels
L: grote salade van rucola, broccoli, tomaat, komkommer, courgette, paprika, pijnboompitten en feta, met 2 spelt/pompoenpit-boterhammen; paar aardbeien
T: 5 rauwe wortels
A:basmatirijst met pesto, broccoli en courgette3 speltboterhammen met niets, bak aardbeien
B: ruim een uur fietsen, uur buitenrit, 15 min NTC
Comments zijn welkom!
Bhriseis schreef:Een hele bak kersen valt toch reuze mee? Enfin, hier zijn de bakjes zo groot als die van aardbeien (500 g).
T: Bakje magere aardbeienyoghurt, 1/4e plakje appelcake, glas sojamelk light
B: Cardio 1 BR
O: 80 g havermout met 150 g havermelk, water en een scheut banaansojamelk, lijnzaad; dubbele mok thee
L: 4x speltboterham met geitenkaas, honing en verse vijgen; gekookte bloemkool en cherrytomaatjes
T: Magere roeryoghurt met ananas, /
B: Een uurtje shoppen
T: Banaan
B: Paarden verzorgen
A:4 pommes duchesses met sla en tomaten (olijfolie/azijn/basilicum), worteltjes, rucola (mayo, water, poedersuiker), erwtjes. Ik had ook nog veggiefishsticks, maar die smaakten te veel naar echte fishsticks, dus ik kon er niet van eten![]()
T: Plak appelcake