Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisErm94 schreef:O: 75 gram havermout, 7 gram lijnzaad, 200 ml ongezoete sojamelk, 90 gram appel met kaneel & 25 gram blauwe bessen
L: 1 perzik, halve groene paprika, 2x zuurdesum cracker (7 gram appelstroop, plakje boterhammenworst) & 12 gram pompoenpitten
T: Mini-picknickje; 3 druiven, 5 aardbeien, halve groene paprika, stuk komkommer, aan 71 kcal chocolade, 60 gram waspeen, plakje beenham
A: restje macaroni (met gehakt, groentes en tomatensaus)
T: 200 gram magere kwark met 30 gram blauwe bessen en 1 beschuit
Misschien komt er nog wat bij want zit niet zo hoog in kcal
D: mok koffie, groene thee, veel water, flesje spa rood
B: Half uur fysio, 45 min kruklopen
ChantalSmook schreef:O: 35 gr. havermout met 200 ML magere melk, beschuit met 1 gekookt ei en 1 sesam cracker met cottage cheese en boter
T: Perzik
B: half uurtje fietsen
L: 3 BB Cottage cheese, Hummus en JB kaas (met boter) en 1 tomaat/stukje komkommer
T: Calippo + 2 mandarijnen
A: 270 gr(rest van de pot) rode kool, 100 gr. aardappel, veg. burger paprika/kaas en 1 paprika en 200? ML magere yoghurt
B: 30 minuten gewandeld met clienten
T: Snack a jack paprika smaak
T: Klein appeltje en chocolade koekje
B: half uurtje fietsen
ChantalSmook schreef:Trouwens, paar weken geleden had ik echt het gevoel dat ik een stuk strakker was in o.a. mijn buik en bovenbenen. Mijn eetnpatroon is niet ongezond, eerder wat je normaal mag eten met af en toe wat lekkers wat ook kan qua kcal. Omdat ik in gewicht op zich redelijk stabiel blijf maar wel minder strakker voel was ik aan het nadenken. Bedenk ik me net dat ik met het zomer rooster nu geen BBB en buikspieren meer combineer voorafgaand aan mijn spinninglessen. er waren ook bokkers die dit deden thuis met youtube toch? Was dat die Jillian of wat gebruiken jullie? Tot die tijd kan ik anders best thuis wat doen zo. Niet zozeer om af te vallen maar wat spieren trainen?