Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Hoihoi
Mijn biologische courgettes die in de kas staan krijgen in eerste instantie normale kleine dunne courgettes eraan maar ipv dat ze dan normaal verder groeien bollen ze vanaf de steel ineens heel erg op en worden dan van die misvormde ballonnen. Kan iemand mij vertellen wat er fout gaat en waarom ze dat doen ?
8nnemiek schreef:Dank je! Het is ook echt leuk om te doenEn vrij makkelijk ook. Mijn vriend zei gisteren nog "oh, en is dat alles, nu is ie helemaal klaar? Nooit geweten dat t zo simpel is"
![]()
Het enige wat je nodig hebt is water, vlierbloesem, suiker en gist, en een gistvoeding. De rest gebeurt vanzelf![]()
Sja de smaak, lastig uit te leggen! Hij is heel fruitig, iets minder sterk maar wat zoeter dan de meeste witte wijnen.. Een beetje limonade-achtig ook wel, je proeft er wat citroen in terug.. Vlierbloesem ruikt zelf ook heerlijk citroen-achtig.
safina schreef:[naam] schreef:Hoihoi
Mijn biologische courgettes die in de kas staan krijgen in eerste instantie normale kleine dunne courgettes eraan maar ipv dat ze dan normaal verder groeien bollen ze vanaf de steel ineens heel erg op en worden dan van die misvormde ballonnen. Kan iemand mij vertellen wat er fout gaat en waarom ze dat doen ?
Waarschijnlijk door slechte bevruchting. Je kunt ze een handje helpen: http://www.schooltv.nl/no_cache/video/c ... urgette01/
Anoniem schreef:Hoihoi