Ik ga even naar mijn paard toe.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Belsje schreef:Momenteel gaat dokter voor:
- die hernia's, die ziet hij zitten dus hij durft ni zeggen dat ik er geen last van heb
- hyprerlaxiteit in vrij grote mate
- een te actief zenuwstelsel waardoor ik gewoon meer pijn heb als ik pijn heb tov "normaal", niet sneller gewoon harder
en last but not least, hou u vast
- bekkeninstabiliteit![]()
Laatste is vooral grappig omdat ik niet zwanger ben laat staan ooit geweest ben. Mijn botstructuur is gewoon "fout" mijn heupen, bekken, schouders, ... Zit allemaal niet volges de regeltjes in elkaar.
Enige positieve momenteel is dat de reuma-ideeën zo goed als van de tafel zijn en dat we dat best vergeten. Als deze aanpak niet helpt zouden we daar evt terug naartoe moeten, maar goed ...
Momenteel wel massa's vrije tijd want ja geen sport, weinig autorijden en ik mag eigenlijk ook niet achter mijn pc zitten omdat zitten sowieso slecht is.Wat ik met die tijd moet doen is wel nog een andere vraag :p
Patriesja schreef:hebben jullie allemaal al een kerstoutfit???
IK wel
zal van de week ff foto maken
LittleAnn schreef:Oh nee LJ dat is te triest, wat een sukkeltje is het ook he!! Ik dach dat hij gisteren met een ander had gen*kt, was dat niet zo bevredigend geweest dan? Mijn god wat een triest ventje zeg
Humphrey schreef:Vandaag:
O: Ontbijtgranen met sojamelk
T: Banaan
L: Grote kom soep, bruin broodje
T: 2 mandarijnen, chocoladekoek
D: Moussaka
2 uur rugby
En ook 20 min fietsen.
Sizzy schreef:*tromgeroffel*
Heb m'n hoofd eraf gehaald want het leek net of ik stoned was
LittleAnn schreef:Luuz dat klinkt leuk hoor die outfit! Ik snap sowieso niet waarom er elk jaar iets nieuws moet komen als je al een mooie outfit hebt, het hangt de rest van het jaar toch in de kast whhahaha
Nog niets van mijn verhuizers gehoord, en geen nieuws is goed nieuws toch? Toch?![]()
Ja Luuz die woningbouw kan ik echt wel wurgen inmiddels, damn wat kunnen die toch moeilijk doen om niks!
Ondertussen gaat alles omtrent de dansschool gewoon door! Wat vinden jullie*trots*
Heb inmiddels ook al 2 mannen bereid gevonden ons te assisteren dus dat gaat de goede kant op!
Patriesja schreef:My day:
O snee br brood met 30+ kaas/appel
TD appel/happers
L vla met cruesli, 2 crackers met filet americain/eitje
TD bakje fruitsalade
TD appel
TD digestive
A soep met stokbrood ongeveer een half stokbrood belegd met fruithagel en filet american