Nog nooit heb ik gehoord van dumlings. Hoe maak je het?
Freekieee
Geplaatst: 26-06-21 19:26
pien_2010 schreef:
Lekker Gaucho!
Nog nooit heb ik gehoord van dumlings. Hoe maak je het?
Dit waren al kant en klare velletjes. En dan gehakt vulling. Hier zit rundergehakt paksoi wortel in. Niet heel bijzonder. Maar wel erg lekker! En kruidjes natuurlijk. Volgende x wil ik een andere vulling maken
En dan in de pan met beetje olie. Dat de onderkant knapperig word en dan wat water erbij, deksel erop en dan worden de gaar
Vanavond bij La Cubanita geweest. Niet iedere ronde een foto gemaakt.
Boras
Geplaatst: 26-06-21 22:59
Dat ziet er heerlijk uit
Onze dochter heeft een pinda-allergie, helaas reden om al een paar jaar geen Chinees meer te eten. De laatste keer eindigden we 's avonds laat op de huisartsenpost.
Gisteren ging ze voor het eerst uit logeren. Wij zijn direct doorgereden naar de Chinees
Vanavond aten we courgettes met een Mexicaanse vulling
Het is erg druk bij mij op het moment en ik eet veel op werk en als ik thuis eet, eten we vaak buiten de deur of dus afhaal sushi ofzo. Maar als ik door dit topic scroll mis ik het koken wel echt, dus hopelijk woensdag of donderdag lekker een dagje plannen om zelf uitgebreid in de keuken te staan!
pien_2010
Geplaatst: 27-06-21 15:42
Het was lang geleden, maar weer eens eigen volkoren brood gebakken
pien_2010
Geplaatst: 27-06-21 16:56
Wat doe je als manlief de tour wil kijken en wij samen voetballen. Juist ja wat vroeger eten en voor TV . De bami was lekker
Vanavond hopen we dat de leeuwen en de rode duivels winnen!