Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tianbelli schreef:Nou ik ben al een tijdje aan het proberen bij de lokale fruit- en groentenhandel een tgtg pakketje te sprokkelen, was altijd uitverkocht tussen 18.15-18.30u (net het uur dat ik met de auto rij normaal).
Vandaag om 18u in zetel gaan zitten en wezen vernieuwen tot 18.20: nog geen pakketten online gekomen.
Om 18.25 nog geen pakketten, en om 18.30 stond er plots 'uitverkocht om 18.15u', terwijl er geen
pakketten online stonden tussen 18.15-18.25u... Gek
Maar ligt dus niet aan mij denk ik dat ik er geen pakket kan krijgen, ben igg niet te traag geweest vandaag
Vleddertje1 schreef:Gisteren bij de bakker( van disseldorp) 2 pakketten... heb maar uitgedeeld aan de buren
9 broden ( 7 bruin)
2 appelflappen
3 saucijzenbroodjes
1 puddingbroodje
3 harde broodjes
2 notenbollen
Blij mee!
Wel fijn dat er deze keer veel bruin brood bij zat, wij eten wit brood alleen bij tosti's...zit helaas wel vaak in de pakketten..
germie schreef:Dat heb ik dus bij ons bij de bakker. Die zijn op elk tijdstip altijd uitverkocht. Zou dat komen omdat ik die ene keer dat ik er wel 1 had een 3* gegeven heb? Het was ook echt minder dan wat ik hier steeds voorbij zie komen. Maar ik zou het graag nog een keer proberen.