verder merk ik wel dat alles wat achterloopt toch regelmatig koud geweest en ook nog in de nacht.Ik zie wel de eerste bloemetjes aan de tomatenplanten komen en de sugar snaps staan om bloei.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat zijn momenteel mijn hardst groeiende planten, samen met de erwten.
Wel pas een maar mm hoog, maar ze doen het in elk geval. De eerste twee pogingen waren enorm mislukt, ik vermoed vanwege verkeerde grond. 

. 

even nog wat tips, de boontjes gaan daar heel snel bovenuit groeien, ik weet niet of je nog iets voor erboven had bedacht?

En voor de lunch kan ik straks erwtensalade plukken. moonsparkle schreef:Heb je de paprika's buiten of binnen? Buiten is de kans dat dat nog gaat lukken wel heel erg klein
Koper schreef:Gelukkig ben ik dan de enige met heel kleine paprika en aardappelen. Ik dacht al dat ik hopeloos achterliep.
. Kwartiertje geleden geoogst, zo meteen in de pan
Citaat:De lelie is, net als de tulp, een bloembol maar u kunt haar misschien beter beschouwen als een vaste plant. In tegenstelling tot de tulp, en de meest andere bloembollen, heeft de lelie geen huid die haar tegen uitdrogen beschermd.
Citaat:Als de lelie uitgebloeid is snij je alle uitgebloeide bloemen af en laat je 2/3 van de steel staan. Laat de groene bladeren rustig afsterven en verdelgen. Hierdoor gaat al de energie naar de bol. Als de lelie volledig is afgestorven in september-oktober haal je de bol uit de grond.