Anoniem schreef:Hou je het vol op die lunch Venthe?
weet ik niet

Zat vol na de lunch maar als ik straks honger krijg liggen er nog zat crackers in de kast

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Venthe schreef:rustig proberen weer wat gezonder te eten. voor mezelf toch even een lijstje
O: bakje volleyoghurt/aardbeiensaus/mueslie van de ah to go + kopje koffie met koffie melk
T: cappuccino, oatmealcookie van de ah to go
L: halve zonnebloempitcracker met hummus, 1 grote zonnebloempitcracker met pesto en 2 schijfjes geitenkaas + glas crystal clear
T: trosje druiven, 2 rijstwafels met pindapasta
A: 6 rosti rondjes, 3 OL romige prei en kibbeling met saus
T: schaaltje sinaasappel kwark van almhof + kop koffie met koffiemelk
B: tentamen maken1 paard rijden + stal werkzaamheden
LisErm94 schreef:Vandaag:
O: 90 gram havermout, 5 gram lijnzaad, 5 gram haverzemelen, 200 ml ongezoete sojamelk en 1 appel met kaneel
L: smoothie (5 blokjes spinazie, 1/3 groene paprika, 4 aardbeien, 1 kiwi, 1 banaan, scheutje ongezoete amandelmelk, 3 eetlepels magere kwark)
T: 2 pruimen, 4 wortels
T: 4 eetlepels magere kwark met 3 aardbeien, 3 amandelen, 1 pecannoot, 1 pistachenoot
A: volkoren spaghetti (ongeveer 55-60 gram ongekookt) met zalm en witvis (ong 130-140 gram) en veel groentjes (paprika, courgette, champignons, ui, Sugar snaps, tomaat), gebakken in scheutje wokolie en scheutje sojasaus, kruiden.
T: mix magere kwark en yoghurt met raw cacao nibs, paar gojibessen, 1 kiwi
D: 2xkoffie met scheutje ongezoete amandelmelk, groene thee, water en spa rood met citroen
B: 5km hardlopen, 20 min buikspieren, 30 day challenges, 40 min wandelen, stalklusjes
__Leonie schreef:O: havermout met magere yoghurt, paar rozijnen, lijnzaad, kaneel en appel
T: Peertje
L: Ongeveer 150 gram magere kwark met een grote banaan.
T1: snee roggebrood (50g) met pindakaas en komkommer
T2: snee roggebrood (50g) met appelstroop
A: Volkoren pasta met verse spinazie, champignons, courgette, zongedroogde tomaatjesen wat geraspte kaas.
B: 45 min fietsen, 1 uur stepmix
Had voor mijn doen vroeg ontbeten dus al vroeg "geluncht". Wat magere lunch vandaag nog de twee tussendoortjes wat later want die hoorden eigenlijk bij de lunch. Maar nu dus verdeeld over de middag. Lekker trouwens zeg roggebrood!
imd schreef:Mijn lijstje voor vandaag:
O: havermout met walnoten, thee
T: cappuccino, trosje witte druiven
T: handje walnoten
L: twee vb met phila light en komkommer,1 vb0.5 vb met roomboter en pindakaas
T: cappuccino, roggeknack met kaas, minneola, paar blokjes kaas
A: pastagratin met spinazie en salami
T: cappuccino
D: 1200ml thee, 500ml water