Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:Madeira jou beviel het ook dus? Ik zal het volgende week 's halen met de boodschappen
phormicola schreef:Komt'ie danIk zal de tijden erbij zetten, dan krijg je een beter beeld van m'n dag.
09.00: opstaan
12-15:00 - 2 koppen zwarte koffie
15:00 - 4 sneden Tarvo brood, 50 gr Philadelphia light, 111gr fricandeau, 25gr spek, 200 gr watermeloen, 1 banaan (748kcal)
15:45-19:00 - 12km fietsen, daarna 2 uur lesgeven
20:00 - 85gr havermout, 20 gr proteine poeder, 150ml amandelmelk, 20 gr rietsuiker, 5 gr cacao, 1 banaan (608kcal)
21:00-21:45 - Level 1, Killer Buns
22:30 - 250 gr aardappelen, 100 gr rauwe spinazie, 200 gr komkommer, citroensap/kruiden, 175 gr gegrilde schouderkarbonade, 115 gr focaccia, 30 gr aioli (1213kcal)
en daar komt vast nog wel een uitje ed bij, want ik moet nog 90kcal aanvullen
Anoniem schreef:Hier een vreemde dag so far. Beetje kh craving of zo..
Tot 12.30:
O: havermout met peer en rijst/amandelmelk
T: 2 spelt/pompoenboterhammen met hummus
L: rijstsalade (basmatirijst, kip, courgette, tomaat, ui, koriander, sambal, citroen, pijnboompitten)
T: havermout met peer en rijst/amandelmelk
Daarna niets meer gegeten omdat ik misselijk was/ben van die 2e portie havermout. Straks nog avondeten, denk dat het rijst met pesto en groenten wordt.
Anoniem schreef:Anoniem schreef:Hier een vreemde dag so far. Beetje kh craving of zo..
Tot 12.30:
O: havermout met peer en rijst/amandelmelk
T: 2 spelt/pompoenboterhammen met hummus
L: rijstsalade (basmatirijst, kip, courgette, tomaat, ui, koriander, sambal, citroen, pijnboompitten)
T: havermout met peer en rijst/amandelmelk
Daarna niets meer gegeten omdat ik misselijk was/ben van die 2e portie havermout. Straks nog avondeten, denk dat het rijst met pesto en groenten wordt.
Avondeten is 4 crackers met hummus geworden. Veel te weinig groenten en fruit vandaag
Oh, en B: 1.5 uur fietsen