Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zal de tijden erbij zetten, dan krijg je een beter beeld van m'n dag.

/ glas ice tea (90 kcal)

Hopelijk werkt het een beetje als stok achter de deur om een fatsoenlijk eetpatroon aan te kunnen houden 
Ik ben namelijk gek op enorm grote maaltijden en zoals je ziet zijn die van mij lekker zwaar en groot
Ik kom echt tot rust als ik een enorm bord voor m'n neus heb en dat gestaag leeg eet
ChantalSmook schreef:Madeira jou beviel het ook dus? Ik zal het volgende week 's halen met de boodschappen

En niet onzeker zijn, je bent zo goed bezig! 

Het is natuurlijk beter dan me ziek te willen vreten aan chips en chocola... phormicola schreef:Komt'ie danIk zal de tijden erbij zetten, dan krijg je een beter beeld van m'n dag.
09.00: opstaan
12-15:00 - 2 koppen zwarte koffie
15:00 - 4 sneden Tarvo brood, 50 gr Philadelphia light, 111gr fricandeau, 25gr spek, 200 gr watermeloen, 1 banaan (748kcal)
15:45-19:00 - 12km fietsen, daarna 2 uur lesgeven
20:00 - 85gr havermout, 20 gr proteine poeder, 150ml amandelmelk, 20 gr rietsuiker, 5 gr cacao, 1 banaan (608kcal)
21:00-21:45 - Level 1, Killer Buns
22:30 - 250 gr aardappelen, 100 gr rauwe spinazie, 200 gr komkommer, citroensap/kruiden, 175 gr gegrilde schouderkarbonade, 115 gr focaccia, 30 gr aioli (1213kcal)
en daar komt vast nog wel een uitje ed bij, want ik moet nog 90kcal aanvullen
; 3 druiven, 5 aardbeien, halve groene paprika, stuk komkommer, aan 71 kcal chocolade, 60 gram waspeen, plakje beenhamAnoniem schreef:Hier een vreemde dag so far. Beetje kh craving of zo..
Tot 12.30:
O: havermout met peer en rijst/amandelmelk
T: 2 spelt/pompoenboterhammen met hummus
L: rijstsalade (basmatirijst, kip, courgette, tomaat, ui, koriander, sambal, citroen, pijnboompitten)
T: havermout met peer en rijst/amandelmelk
Daarna niets meer gegeten omdat ik misselijk was/ben van die 2e portie havermout. Straks nog avondeten, denk dat het rijst met pesto en groenten wordt.

), abrikoos, zelfgemaakt ijsje van Alpro vanilleyoghurtAnoniem schreef:Anoniem schreef:Hier een vreemde dag so far. Beetje kh craving of zo..
Tot 12.30:
O: havermout met peer en rijst/amandelmelk
T: 2 spelt/pompoenboterhammen met hummus
L: rijstsalade (basmatirijst, kip, courgette, tomaat, ui, koriander, sambal, citroen, pijnboompitten)
T: havermout met peer en rijst/amandelmelk
Daarna niets meer gegeten omdat ik misselijk was/ben van die 2e portie havermout. Straks nog avondeten, denk dat het rijst met pesto en groenten wordt.
Avondeten is 4 crackers met hummus geworden. Veel te weinig groenten en fruit vandaag
Oh, en B: 1.5 uur fietsen
Een hele bak?!?