De printer kan blijkbaar nog geen docx (nieuwste word) aan dus moest het opslaan als word 97 bestand. Mijn hemel daar ben ik gewoon de hele ochtend mee bezig geweest...
Tis écht druilerig he heb het gevoel dat het neit licht is geweest Dat wordt lekker met kop thee, verwarming aan en op de bank kruipen met een boekje/borduurwerk/filmpje
Nou idd, het is heel de dag al grauw, word je niet vrolijk van
Hier drukke dag gehad, nog uurtje en dan ga ik ook naar huis. Voel me helemaal niet lekker hoofdpijn & m'n lijf doet gewoon zeer. Keel begint ook weer beetje pijn te doen. blehhh!!!
Zou vanavond nog gaan rijden op Gadget, maar denk dat het verstandiger is om dat even niet te doen
Ik ben verzopen op mn fiets had ook écht geen zin meer om nog boodschappen te moeten doen, dus brood met gebakken ei gegeten En nu lekker gedoucht en wel op de bank, lekker hangen vanavond!
Ach gos dat zal wel ja, het regende echt met vlagen keihard! Broodje met gebakken ei kan ook geen kwaad Lekker chillen vanavond!! Ik zit hier ook lekker met m'n plaid over m'n benen, televisie aan en laptopje op schoot, vriendje is weg dus tis rustig
Deze casa bevalt heel goed heerlijk om thuis te komen in je eigen spullen. Nog twee weken en dan komen de banken en dan is alles er eigenlijk wel! (we zitten nu op een 1 persoonsbed tegen de muur geschoven) Dan nog wat fotolijsten en de grote spiegel ophangen en dan is het wel soort van af
Zal wel fijn zijn als de banken er zijn, vond het op mn bedz itten ook niet echt ideaal (en dat was maar voor 3 dagen )
Heerlijk hoor!
Ik ga lekker mn borduurwerk pakken en kijken of ik stukje verder kom!
Armaris
Geplaatst: 23-11-09 20:30
Terug Goh, het weer is hier ook écht zeikerig, bah bah! Lig lekker onder plaid en dekbed met mijn voetjes, heb het wel errug koud daaro.
Angelique, fijne actie!! Had ook zoiets, zal straks typen Van het hardlopen geloof ik best Alleen, kan je dat ook hebben met snelwandelen? Want dat deed ik. Ben wel gerustgesteld nu
Iedereen lekker bezig! Vind het nu ook lekker gaan, ben benieuwd of er wat af is.
Nou dus mijn actie Zouden zaterdag naar een feestje gaan. Goed, we nemen de Iphone van mijn vriend mee aangezien daar een TomTom op staat. Helaas ging de TomTom niet wegens een update Goed, printen dan maar. Deed dat kreng het niet
Besloten dan maar bij mijn ouders de kaart te gaan halen. Staan we in de gang, doet mijn vriend de deur toe. Hee, jij hebt toch de sleutel bij??? Ik, eh nee? Konden we nog langs zijn ouders de reserve halen
Goed, dus op weg. Konden we nog ff zoeken. Zat ik daar met een vriend die een pruillip had