De printer kan blijkbaar nog geen docx (nieuwste word) aan
dus moest het opslaan als word 97 bestand. Mijn hemel daar ben ik gewoon de hele ochtend mee bezig geweest... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus moest het opslaan als word 97 bestand. Mijn hemel daar ben ik gewoon de hele ochtend mee bezig geweest...

Tisda? 
heb het gevoel dat het neit licht is geweest 
hoofdpijn & m'n lijf doet gewoon zeer. Keel begint ook weer beetje pijn te doen. blehhh!!!
ik zag bijna de strepen op de snelweg niet meer, zo hard regende & waaide het!
had ook écht geen zin meer om nog boodschappen te moeten doen, dus brood met gebakken ei gegeten 
dat zal wel ja, het regende echt met vlagen keihard! Broodje met gebakken ei kan ook geen kwaad
Lekker chillen vanavond!! Ik zit hier ook lekker met m'n plaid over m'n benen, televisie aan en laptopje op schoot, vriendje is weg dus tis rustig
heb het fototoestel nu wel hier, maar 1x raden waar het kabeltje ligt
)
heerlijk om thuis te komen in je eigen spullen. Nog twee weken en dan komen de banken en dan is alles er eigenlijk wel! (we zitten nu op een 1 persoonsbed tegen de muur geschoven) Dan nog wat fotolijsten en de grote spiegel ophangen en dan is het wel soort van af
)

Alleen, kan je dat ook hebben met snelwandelen? Want dat deed ik. Ben wel gerustgesteld nu