Nou nee hoor Blinnii, hij loopt bij een psycholoog om alles een beetje op een rijtje te houden En dat is niet erg hoor Er zijn zo vreselijk veel fouten gemaakt dat hij zijn vertrouwen in de medici een beetje verloren is. Het gaat natuurlijk malen he. Ze doen iets, maar stel je voor het is wéér niet goed, wat zijn dan weer de gevolgen e.d. Daarom is het beter dat hij nu gewoon thuis komt en rustig weer zijn gewone leven kan oppakken en straks als hij wat aangesterkt is weer voorzichtig wat ochtenden kan gaan werken
Blinnii
Geplaatst: 29-04-09 12:59
Ja dat begrijp ik, dat zorgt er echt voor dat je je vertrouwen verliest. Wel goed in ieder geval dat hij bij een psycholoog loopt, dan hoeft hij niet in z'n eentje alle zorgen te dragen. Ik hoop voor hem dat hij weer snel aangesterkt is, en lekker verder kan met de dingen die hij wil doen.
Ja en de dingen die hij wil kunnen dus niet meer omdat hij geen benen meer heeft Maar daar heeft ie zich wel aardig bij neergelegd hoor Hij heeft andere leuke dingen we hebben een hond gekocht toen we te horen krijgen dat het allemaal weleens anders zou gaan en die hond is van hem en mijn vader van de hond Die twee zijn zo vreselijk gek op elkaar. Anders komt de hond altijd bij mij op schoot liggen e.d. maar als mijn vader er is dus echt niet he en je hoeft ook niet onverwachts druk te doen inmijn buurt van mijn vader want dan word je even gewaarschuwd met een grom
Sakkia, sterkte zeg met je vader allemaal niet makkelijk wat hij heeft meegemaakt
Noor, mijn moeder zegt dat ook altijd hihi
Katia, ik denk inderdaad dat je teveel bezig bent met je gewicht.. en ik snap heel goed je gevoel-- je hebt een operatie gedaan en dat was geen lichte, ik snap dat je die operatie niet voor niets hebt gedaan. Ik ga soms ook erg sloom.. en ben ik ook verdrietig.. maar probeer te denken wat er allemaal al af is joh! Ik probeer ook te denken als ik mij niet lekker voel: kom op er is al 32 kilo af. Wees blij! Alleen bij de nazorg zeggen ze vaak: het kan zijn dat je voor altijd dit gewicht houdt. En ja, dat deed mij echt pijn. Ik heb wel met deze lengte (1,72) 72 kilo gewogen.. dus ik blijf hopen dat het mij wél lukt.. Ik ben altijd degene die negatief is, maar dit heb ik allemaal van JOUW geleerd
Vanmorgen met Diezel getraind. Hij is zo'n lieverd!!!!!!!! Hij deed het goed!!!!!!!!! Alleen, mijn stem. Daar moet ik verbeteren. Ik vraag meer dan dat ik een commando geef.. Ik ben weer niet consuqent genoeg. Zou ik het ooit leren?
Maar iedereen die 3 kilo meer weegt zonder reden zou toch telkens triest zijn, of je nu 65 weegt of 142 is hetzelfde gevoel. Ken niemand die zegt ow wel pech. En als je hard voor werkt doet dat extra pijn.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 29-04-09 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Lol Paulien geeft een preek tegen Katia gebeurt eigenlijk nooit he.
Belinda, ik hoop het echt. Ik schijn dus een te lieve stem te hebben mijn trainster (die Diezel heel lang in huis heeft) helpt mij wel met stemoefeningen. Ik had tijdje gelopen, best wel snel ook, en ja.. ik moest natuurlijk door mijn knie gaan.. auw auw. Ik hoop zo dat dat probleem over is als ik op gewicht ben. Ik mocht mij daar niet te veel aan vasthouden van de chirurg..
Katia, als ik jouw hoor over school, geeft je dat erg veel stress. Van stress kun je ook zo 3 kilo aankomen volgens mij. (Ik wel tenminste?) wat ik ook eet. Ik snap je verdriet ook echt wel! Ik zou dat ook zijn! Maar ik heb meer gehoord van mensen met zo'n operatie (heb mij er in verdiept, wilde eerst dit ook) dat ze opeens paar kilo zwaarder konden zijn, en paar dagen later er weer af. Ik hoop zo voor je ook dat die drie kilo er weer afgaan. Echt waar. Ik probeer alleen.. nou ja.. iets goeds uit te leggen wat jij altijd tegen mij probeert te vertellen.. snap je?
Die is leuk zeg!! Super dat je vader veel plezier van de hond heeft dat zal hem vast goed doen.
Ik heb vandaag een rijbroek aan die ik zelfs voor mijn ongeluk niet paste dus ik ben eigenlijk wel heel blij. Moet eerlijk toegeven dat hij nog wel een tikkie strak zit maar het begin is er.
Rij al een tijdje niet meer met rijbroek. Ik voel me daar nog dikker in dan normaal en mijn broeken die lekker zitten die pas ik niet meer. Heb mijzelf vanmorgen eventjes streng toegesproken.
Kun je niet een goedkope broek vinden die wel past? Ik heb er ook eentje die nu wat te groot begint te worden die ik gewoon voor weinig gekocht heb maar die wel goed zat.
Ik heb net berekend dat als ik straks weer de hele dag aan het werk ben ik bijna 4000cal per dag gebruik
Als pup bij grote honden(bijna)hater vriendlief op schoot. toen was ze zo lief Nu ook nog hoor, maar ze speelt het liefst gewoon alleen, bal gooien e.d. vind ze niks aan
Ik heb voor mijn verjaardag een witte rijbroek gevraagd... pfff staat echt voor geen meter.. is puur voor onderlinge wedstrijdjes.. al denk ik dat ik deze over een jaartje (HOOP IK) niet meer pas
Meiden kunnen jullie mij ergens tips mee geven? Als ik rijdt met Madeira gaat erg goed als we alleen in de bak zijn of met nog 1 of 2 iemanden er bij. Maar soms is de bak vol. Dan wil ik ook gewoon rijden. Galoperen hoeft niet perse (te veel geluid in de bak, lukt mij echt niet) maar draven lukt ook niet altijd. Ze rent dan zó hard. Ik geef zeg maar nouja rukjes niet te hard natuurlijk aan de teugels, en laat weer los, geef rukje, laat weer los. Ik ga recht op in mijn zadel zitten, soms zelfs achterover, maar dat werkt allemaal niet. Waar is de noodrem? Ik kan wel hele tijd: ''hoooohoooo meisje'' roepen (reageert ze wel aardig op, ook niet altijd) maar dat werkt natuurlijk ook niet.. wat moet ik doen? Waar vind ik de rem? Ik heb wel privéles 1x per week, dus kan het ook nog aan haar vragen. Maar dit is nooit zo als ik alleen in de bak rijdt (en tijdens privéles zijn er niet veel mensen, vaak niemand of maar 1).
ukje
Geplaatst: 29-04-09 13:35
Toch een keer een wat hardere ruk in de mond geven en der gewoon even stil zetten. Het is misschien niet zo vriendelijk maar madeira moet het toch leren. en goed gaan zitten idd. Tenminste zo heb ik het altijd geleerd in de les.
Laatst bijgewerkt door ukje op 29-04-09 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Zitten zitten zitten. Probeer haar met je zit wat meer te stoppen, rechtop zitten is niet altijd de goede keuze, je hebt je beter "zwaar" maken en niet te veel aan de teugels zitten.