Waarschijnlijk heeft hij er zelf wel 'goed' mee leren leven, maar jeetje zeg ..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En dat is niet erg hoor
Er zijn zo vreselijk veel fouten gemaakt dat hij zijn vertrouwen in de medici een beetje verloren is. Het gaat natuurlijk malen he. Ze doen iets, maar stel je voor het is wéér niet goed, wat zijn dan weer de gevolgen e.d.
Maar daar heeft ie zich wel aardig bij neergelegd hoor
Hij heeft andere leuke dingen
we hebben een hond gekocht toen we te horen krijgen dat het allemaal weleens anders zou gaan en die hond is van hem en mijn vader van de hond
Die twee zijn zo vreselijk gek op elkaar. Anders komt de hond altijd bij mij op schoot liggen e.d. maar als mijn vader er is dus echt niet he en je hoeft ook niet onverwachts druk te doen inmijn buurt van mijn vader want dan word je even gewaarschuwd met een grom

allemaal niet makkelijk wat hij heeft meegemaakt

Ik ben altijd degene die negatief is, maar dit heb ik allemaal van JOUW geleerd
Alleen, mijn stem. Daar moet ik verbeteren. Ik vraag meer dan dat ik een commando geef.. Ik ben weer niet consuqent genoeg. Zou ik het ooit leren?
gebeurt eigenlijk nooit he.
mijn trainster (die Diezel heel lang in huis heeft) helpt mij wel met stemoefeningen. Ik had tijdje gelopen, best wel snel ook, en ja.. ik moest natuurlijk door mijn knie gaan.. auw auw.
Ik hoop zo dat dat probleem over is als ik op gewicht ben. Ik mocht mij daar niet te veel aan vasthouden van de chirurg.. 

Nu ook nog hoor, maar ze speelt het liefst gewoon alleen, bal gooien e.d. vind ze niks aan