Heb nog gekeken of ik de maat kon achterhalen, maar zie het nergens staan. Nou ja in elk geval kon ik er vorigjaar pas weer in toen ik 67 kilo woog, dat is 5 kilo lichter als dat ik nu ben
Nu heb ik trek gelukkig bijna lunchtijd alleen levert de bakker dus niet meer de lekkere volkoren boterhammen die ik altijd had, beetje jammer Nu moet ik het doen met normaal bruin volkoren ipv heel donker volkoren
Ik heb mijn brood al op en ik ga me zo eens wagen aan een cup a soup, maar mijn tandvlees doet nog steeds een beetje pijn, dus weet neit of het gaat lukken
katia, is het idd niet zo wat suus zegt; dat je te geforceerd met je gewicht bezig bent?
net als saskia sta ik al tijden stil. ik kom niet onder de 71 kg helaas... gefeli meis dat je broek weer past!
vandaag de dag goed begonnen: een uur ramping. zwaaaaar! o: 250 gr kwark, banaan t: 250 gr. kwark l: italiaanse bol 30+ kaas t: kiwi, appel a: kabeljauw uit de oven, krieltjes, doperwtjes
8 weken heeft hij er gelegen BA, met afgelopen weekend een weekendje verlof....
Blinnii, mijn vader heeft geen benen meer, als gevolg van een levertransplantatie. Maar nu had hij nierstenen en die zijn verwijderd, is ook niet helemaal goed gegaan. Nou ja lang verhaal eigenlijk
Neuh gaan niks leuks doen en hij is nog steeds wel veel moe dus we laten hem gewoon een beetje met rust. Morgen is het queensday en dan zal hij wel even over de markt gaan om dan vervolgens dood moe thuis te komen.
De lever sloeg niet aan Blinnii, die wou geen bloedstollen, daardoor zijn er grote bloedingen ontstaan in zijn been en armen. (zijn andere been was hij al kwijt, anders kon hij geen transplantatie, ook lang verhaal ) Daardoor is zijn been zeg maar afgestorven en hebben ze moeten amputeren. Maar dat is allemaal al weer meer als een jaar geleden hoor na die eerste lever heeft hij binnen een week een tweede transplantatie gehad
Nou hij zal altijd wel zwak blijven natuurlijk Ik weet ook heus wel dat ie niet oud zal worden, maar elke maand en elk jaar erbij is mij mooi meegenomen Hij heeft nog steeds Hepatitus C en dat zal ook deze nieuwe lever kapot maken