Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:
NieneWiep schreef:Gewoon Lizz denk ik?
Alwiene schreef:Oh ja ook nog even bij de bakker wezen vragen wat marsepein daar kost, slechts 26,50 per kilo, echt te grappig
Liezel1 schreef:Alwiene schreef:Oh ja ook nog even bij de bakker wezen vragen wat marsepein daar kost, slechts 26,50 per kilo, echt te grappig
whoeiii!!! Doen ze daar goudpoeder doorheen ofzo?
Citaat:Jeetje dat is de hoofdprijs... Mijn banketbakker vraagt 6.95 per kilo en hij maakt het zelfdaar heb ik mijn marsepein dus ook vandaan nu!! Hoef ik geen verzendkosten te betalen!!
En ik denk dat je marsepein wel kan invriezen, je kan een taart ook invriezen (bekleed en wel), maar waarom wil je het invriezen?
Alwiene schreef:Ben gisteren op jacht geweest voor een bakbolletje, maar kon alleen maar bollen vinden met een hele platte onderkant, dat hebben die van jullie toch niet?
Lizz schreef:Mikkie heel leuk en dat varkentje is echt leuk, dat korrelige kan je tegen gaan door speciaal spul door je marsepein te doen (geloof ik), hoe dat heet moet ik even opzoeken.
NieneWiep schreef:Die kun je ook in de supermarkt halen hoor! Stuk goedkoper ook.
C1000 heeft leuke kleurtjes.