Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

madam

Re: Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:13

ow dus ik hoef me niet schuldig te voelen dat ik net een coca cola ijsje heb gegeten Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:15

Nee doe maar niet, nergens voor nodig Schijnheilig

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:17

pjoew..gelukkig maar...

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:17

Oooh ik ga lekker een mini krentebol eten, zitten maar 82 kcal in en ik heb het gewoon even nodig Schijnheilig

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:24

Ojee toen had ik er 2 gepakt

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 21:32

Argh ik verveel me te pletter...

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:37

Vandaag
O: beetje magere joghurt (150 ml) met 2 eetlepels cruesli
T: appel
L: 1 volkoren boterham (kipfilet), klein eierkoekje
T: raketijsje
A: gebakken aardappeltjes, sla en gegrilde tonijn
T: sinaasappel

Op de aardappels na erg netjes voor mijn doen. Haha! Ging best makkelijk vandaag, heb zelf mijn avondeten niet op. Bloos! Mijn moeder heeft de neiging mij altijd ontzéttend veel gebakken aardappels te geven (oké, ik vind ze dan ook verrukkelijk Bloos ), maar heb niet alles op. Haha!

Verder nog intensief paardgereden vanmiddag, jeumig, wat is Amo sloom met dit weer. Scheve mond Nog met paard en al gevallen omdat hij gewoon zijn benen niet optilde...we zullen het maar op de warmte gooien he.

Morgen wordt moeilijk, want mijn konijn is jarig, en ik maak worteltjestaart voor hem. Eigenlijk meer voor ons natuurlijk, mijn moeder vond dat echt bij zijn verjaardag horen ookal mag konijn het zelf niet. Maar denk niet dat ik onder een stuk uit kom. Worteltaart is toch gezonder dan slagroomtaart? Schijnheilig

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:46

Aaaargh wie kan mij verzekeren dat een stuk worteltaart minder dan 100 gram weegt? Scheve mond Zat even te kijken en een stuk van 100 gram bevat 410 caloriën...en een stuk slagroomtaart van 100 gram maar 300. Scheve mond Dus ik ga maar hopen dat worteltaart érg licht is, anders kan ik het mooi vergeten. Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 21:46

Mocca, dit is echt weinig wat je eet hoor overdag Scheve mond

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 21:50

Ik heb je eten overdag even opgeteld en je zit aan 417 kcal......

En je hele dag (zonder sla trouwens) op 912....vind je het gek dat je aankomt van normaal eten?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:54

Ik had geteld en zat op de 1100, dat is dus alweer meer... (en het zal niet de sla zijn dat 200 meer berekend. Haha! )
En normaal gesproken eet ik ook meer, ik zat de afgelopen weken elke dag op rond de 1800 calorieën...dat vind ik toch best netjes. Niet met de bedoeling om af te vallen, maar gewoon op gewicht te blijven. En tja, daar kom ik van aan. Verward
En het is niet dat ik van 900 naar 1800 ben gegaan en toen ineens aankwam (dan zou het logisch zijn Haha! ) maar ik heb het de afgelopen twee maanden steeds opgebouwd, toen bleef ik redelijk op gewicht maar nu kom ik er ineens weer van aan.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:56

Weet het gewoon even niet meer, afvallen is moeilijk, maar op gewicht blijven nog moeilijker. Scheve mond

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 21:57

Bij welke dag zat jij dan aan de 1800 kcal? Lachen kan me die namelijk niet echt herinneren

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 22:06

Haha nee komt omdat ik altijd 'vergeet' mijn schema aan te passen aan het eind van de dag. Planningen zijn altijd heel keurig, maar ik hou me er nooit aan. Zo plan ik altijd 2 boterhammen met mager beleg tussen de middag, maar eet er dan 2 met chocopasta, een eierkoek met hagelslag én ontbijtkoek. Ook eet ik veel tussendoortjes en ben ik verslaafd aan snickers ice cream. En helaas is snickers niet echt calorie-arm. Nagelbijten / Gniffelen Maar goed, zat er echt aan. Lachen Kwam ook omdat ik sausjes etc. nooit in de planning zet, maar eet wel 's avonds appelmoes, heb jus en vaak mayonaise.

Heb overigens net een speculaasje op. Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 22:06

Maar goed, dit topic helpt wel want zit me flink schuldig te voelen nu. Bloos
Morgen toch maar weer een extra boterham tussen de middag. Schijnheilig

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 22:37

Je kan het misschien beter gaan zoeken in beweging dan in minder eten. Want dan krijg je op een gegeven moment hetzelfde effect als je nu hebt. Je lichaam raakt gewend aan de hoeveelheid die je nu eet, dus stagneert het afvallen. Dan ga je nog minder eten enz. Ga liever wat meer bewegen, ook al heb je al veel beweging. Zoek het niet in de dagelijkse activiteiten maar belangrijk is dat je hartslag omhoog gaat.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 23:09

Precies Mocca, blijkbaar helpt steeds minder eten niet.

Vooral als je vrij actief sport (jij tennist toch behoorlijk wat en rijd ook paard) heb je gewoon meer nodig. Dan is 1000/1100 kcal echt uit den boze en veelste weinig. Lachen

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 06:48

Aah denk je een keer dat je uit kan slapen. Was al wakker geworden door de keiharde regen, bedacht dat mn raam openstond dus was er al uitgevlogen om die dicht te knallen en weer mn bed in te gaan..sliep ik weer bijna, hoor de ik hond maar aanhoudelijk blaffen...snel wat gezocht om aan te trekken maar toen hield het alweer op.
Het begon te onweren Nagelbijten / Gniffelen en net bij de eerste flits/knal hoorde ik iemand mn trap op rennen [zit op zolder], mn deur vliegt open, rent iemand naar binnen en ik SCHROK ME ZO DOOD. Dat is echt verschrikkelijk als je in de veronderstelling bent dat je alleen thuis bent...het ergste was nog dat ik niet dacht WAAR ZAL IK DIE POTENTIËLE INSLUIPER MEE VERMOORDEN maar dat ik mn hoofd onder mn kussen verstopte en verschrikkelijk begont te krijsen Haha!
Was 't mn zus Rolleyes Nah, die was ook hysterisch, want er stond al de hele tijd een of ander gedaante voor de voordeur, aaah. Wij stiekem gluren vanaf de trap, 't bleef maar staan en de hond bleeeef maar blaffen en blaffen en blaffen.
Bleek het de krantenbezorgster die onder onze carport stond te schuilen voor de regen Bloos Wij waren echt al zo ver om 112 te gaan bellen maar dat hebben we maar niet gedaan hehehe Bloos
Wat een ochtend al.... Koe Koe

Heb van schrik maar een stukje kaas genomen om te vieren dat het geen enge seriemoordenaar was en dat ik nog leef Tong uitsteken
Vandaag gaat trouwens weer tricky worden, verjaardag van iemand...voor vrijdag vrees ik ook en voor t weekend sowieso :/

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 07:12

Hmmz VQ, ik had dezelfde gewaarwording vannacht, maar ik was alleen thuis, echt super eng!!

Nu weer aant werk....qua eten hou ik een balansdag; voel mijn avondeten nog zitten in m'n buik, iets over de schreef gegaan afgelopen dagen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 08:39

Wahahaha VQ dat lijkt me inderdaad schrikken!

Mijn planning tot nu toe:
o: twee boterhammen met light jam
t: stuk komkommer
l: vier rijstewafels met light jam
t: ?
d: ?

En nu ga ik weer werken, dus dat is weer even 5 uur sporten (en flink vies worden Haha! )

Ow! En ik vergeet het bijna! De weegschaal gaf vanmorgen 66,5 aan! Bloos! Go jij! Go jij! woooeepiieeee. Nog ander halve kilo eraf en dan zit ik op het gewicht dat ik op vakantie wilde wegen. Maar dat is al de 14e dus denk niet dat dat gaat lukken *LOL*

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:27

Ilse schreef:
gewicht: 68/69, ik weeg even niet Lachen
taille: 75
buik (navel) : 84
heup: 94
boven been: 56,5
boven arm: 29
borst: 94 (zelfde als heup Haha! )
lengte : 1.71m

gewicht: Eindelijk weer 68 Haha!
taille: 75
buik (navel) : 82,5
heup: 94
boven been: 56
boven arm: 29
borst: 94 (zelfde als heup Haha! )
lengte : 1.71m

Zo, hoop dat ik eind juli eindelijk op de 65 kilo kan zitten, het gaat nu namelijk wel weer lekker (behalve dat ik me zojuist op de Nutella uitgeleefd heb Schijnheilig )

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:42

Hahahaha VQ.. moet erg lachen om je verhaal...hahahaha!! Ik zie het helemaal voor me!!

Wij hebben gisteravond uitgebreid Frans getafeld.. het was heerlijk... Ik merk het ook aan mijn buik.. Nu vandaag weer vol goede moed aan de slag..

O: boterham met kaas
T: appel + plakje ontbijtkoek
L: boterham met kipfilet + tomaat + cupe a soup
T: appel + plakje ontbijtkoek
D: weet ik nog niet..
T: weet ik nog niet..

Heb niet zoveel variatie vandaag.. maar had vanochtend geen zin om uitgebreid mijn spullen te pakken...vandaar... Haha!

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:51

Hahaha, mn keel voelt nu wel aan alsof er iemand met een groenterasp overheen is gegaan Clown
Wat had jij dan LotteAnna?

Hmm ik ga even geen planning maken, ga wel de [vermoedelijke] taart weigeren...[heb ik gister trouwens ook al gedaan, overbuurvrouw vroeg of ik even wilde komen..ze was jarige geweest en ze had veel taart over dus ik heb nu een hazelnoottaart én een advocaattaart in de vriezer staan..... Vork]

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 10:07

Planning;
O: 2 volkoren beschuiten (halvajam), plakje ontbijtkoek
T: stukje worteltaart Vork
L: 1 volkoren boterham (cornedbeef), klein eierkoekje
T: appel
A: ?
T: sinaasappel

Haha ben echt benieuwd naar de worteltaart. Haha!

@ LotteAnna en Sizzy; meer sporten zal moeilijk worden...ik tennis nu zo'n 3 à 4 keer per week, rij 6 keer per week paard en fiets 6 keer per week minstens een uur. Vond ik toch wel erg netjes. Sportschool en andere sporten heb ik geen geld voor, hardlopen is écht niks voor mij. In de vakantie ga ik lekker veel wandelen en mountainbiken, maar dat komt dan als vervanging van het paardrijden...

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 10:12

Och Mocca, ik krijg straks 'gewone' taart, mijn moeder is jarig Nagelbijten / Gniffelen