Dagje burgers zoo voor t eerst met ons zoontje (2) naar de dierentuin! Mijn vriend ik kwamen daar al vaak, zo bijzonder om er nu met z’n drietjes te zijn genoten!!
Roodvos
Geplaatst: 19-03-22 21:17
Gisteren curry met venkel en courgette. Ik had er naan bij.
En nu lekker makkelijk. Ik had nog een portie broccoli met ketjap en een bakje kipsaté in de vriezer.
Vegan tapasplank in de zon, met oa mac and cheese, falafel en sticky mushroom, was heerlijk
Miesemuisje
Geplaatst: 19-03-22 21:43
Miesemuisje schreef:
Dagje burgers zoo voor t eerst met ons zoontje (2) naar de dierentuin! Mijn vriend ik kwamen daar al vaak, zo bijzonder om er nu met z’n drietjes te zijn genoten!!
[ [url=m/ICvROe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh verkeerde topic zie ik nu hahah, oeps! Foto van de lunch daar al geplaatst
Suliko
Geplaatst: 19-03-22 22:08
Heerlijk marygoround!
Eten @work, vegan gyros. Kom nu pas toe aan een hapje (afgezien van tussendoor frietjes en groentes die ik tegenkom meepikken ). Je kan wel merken dat corona aan zijn einde is en de zon schijnt, we hebben lange tijd niet zo’n drukke dag gehad in de keuken!
Eloya
Geplaatst: 19-03-22 22:19
Boter gebakken zalm met balsamico dressing met gewokte groente (eronder verstopt) aardappeltjes en zure room. Al vond ik het qua smaak meer yoghurt. En een gegrilde limoen erbij op het bord.
Wel hele lekkere combinatie Gegeten in Trondheim Noorwegen waar ik nu ben met rondreizen door noord Europa met de trein