Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ELpatcho schreef:Appeltjes drogen wij hier op de houtkachel, alleen vind ik het niet lekker haha.
Ik eet nooit bij de mac dus dat scheelt. Vroeger heel lang geleden keer in de pauze mee geweest met ee groep vrienden, toen bestelde iemand ook een groentenburger omdat hij vega was en hij kwam er ook bij de eerste hap achter dat het vlees was.. Dat vond ik toen zo verschrikkelijk dat ik nooit daar heb gegeten haha, kom er hooguit om een bakje koffie te scoren.
Ik vind veganistisch eten wel verdomd moeilijk zeg! In zoveel producten zit ei/melk e.d. Daar wordt ik wel heel moedeloos van. Boodschappen doen kost zo wel heel veel tijd als je elke keer de ingrediënten helemaal bij langs moet. Laatste weken was ik er gewoon zat van.. Nu wil ik het weer gaan proberen.
Magrathea schreef:ELpatcho schreef:Appeltjes drogen wij hier op de houtkachel, alleen vind ik het niet lekker haha.
Ik eet nooit bij de mac dus dat scheelt. Vroeger heel lang geleden keer in de pauze mee geweest met ee groep vrienden, toen bestelde iemand ook een groentenburger omdat hij vega was en hij kwam er ook bij de eerste hap achter dat het vlees was.. Dat vond ik toen zo verschrikkelijk dat ik nooit daar heb gegeten haha, kom er hooguit om een bakje koffie te scoren.
Ik vind veganistisch eten wel verdomd moeilijk zeg! In zoveel producten zit ei/melk e.d. Daar wordt ik wel heel moedeloos van. Boodschappen doen kost zo wel heel veel tijd als je elke keer de ingrediënten helemaal bij langs moet. Laatste weken was ik er gewoon zat van.. Nu wil ik het weer gaan proberen.
Maak je geen zorgen! Probeer te focussen op wat je wél zonder zorgen kunt eten. Na een tijdje weet je makkelijk alle producten wel die vegan dingen hebben (zo race ik in de Jumbo in een snackbui altijd in 1 moeite langs robuuste chocolate chip cookies, oreo's en pombären) en ga je weer net zo snel als eerst door de supermarkt heen.
Ken je gewoonvegan.nl en de Vegan Supermarkt facebook? Hier vind je super veel producten die allemaal vegan zijn, scheelt jou weer lezen
PlantsTho schreef:Magrathea schreef:met de dood in gebakken vegastukjes
Nóg een woordgrap!![]()