Ben even door de topics gaan scrollen maar wat hebben jullie weer mooie creaties gemaakt zeg! Vind het zo jammer dat ik op mn telefoon het topic niet makkelijk kan volgen... Meer mensen die het topic mobiel volgen? Hoe doen jullie dat dan?
Ligt ook helemaal aan de telefoon. Vroeger had ik een Samsung, daarop was bokken onmogelijk. Later een Nokia gekocht en dat ging al wel beter, maar nu ik een iPhone heb kan ik pas echt fijn bokken en internetten op mijn telefoon. De laptop komt nog maar zelden te voorschijn
Met toch wel enige trots: Mijn taart voor onze receptioniste Loes, die met pensioen gaat Iets meer uurtjes zitten erin dan ik van tevoren bedacht had En eens de moeite genomen om wat betere foto's te maken
Bovenste en 2e laag zijn gevuld met bosvruchtenvlaaivulling, laagje swiss merengue botercreme en bosvruchtenbavarois, onderste is gevuld met aardbeienvlaaivulling, laagje swiss merengue botercreme en aardbeienbavarois. 3-laags gevuld dus *hij is ook echt mega hoog *
Hij is prachtig Patricia. Ik moet over een paar weken ook een paar stapeltjes vervoeren dus ben ook erg benieuwd hoe je deze inpakt en vervoert.
DIVA2
Geplaatst: 17-09-12 08:21
Ik pak ze meestal niet in. En als ik het doe dan zet ik de houten onderplaat waar de taart op staat in de doos en schuif het deksel vertikaal ( een klein stukje dus maar) onder de doos. Snappen julie het nog? Je krijgt dan een L-vorm. Daarover heen huishoudfolie en klaar. Wat je ook kan doen is inpakken met cadeaufolie met aan de bovenkant een mooie grote strik. Taart staat dan alleen op onderbord en niet in doos.
Ik steek altijd een dowel van boven naar beneden, door alle lagen. Dit geeft voldoende stabiliteit om te vervoeren. Daarbij staat de taart in de doos op een antislpmatje en onder de doos ligt er ook nog een. In de auto staat ie of op schoot of voor de passagiersstoel. Maar meestal wordt ie gehaald en dan adviseer ik bovenstaande. En rustig rijden!!!
Diva, hoe krijg jij een douwel door ale lagen dan? ik heb onder iedere laag nog een kartonnetje zitten...dan zou je vooral dus een gaatje in de kartonnetje moeten doen...
Ik Pak tegenwoordig ook vaak in in kado filie, ziet er ook nog eens feestelijk uit, Ik zet de taart meestal , wanneer de achterbak vlak is, in de achterbak... kan dat niet dan op de grond voor de bijrijders stoel, als het warm is sowieso daar en dan de airco goed aan in de auto...gaat eigenlijk altijd goed...
Diva, hoe krijg jij een douwel door ale lagen dan? ik heb onder iedere laag nog een kartonnetje zitten...dan zou je vooral dus een gaatje in de kartonnetje moeten maken
Ik haal houtenstokjes bij de bouwmarkt Zijn ongeveer 2 meter lang en kosten geen drol. Moet ze dus zelf op maat knippen maar dat moet je met een douwel natuurlijk ook doen. Let er wel op dat de langste dowel niet uit de bovenste taart steekt. (staat zo banketstaaf ) Kwestie van eerst even opmeten hoe hoog de gestapelde taart is en de douwel vervolgens knippen tot over de helft van de bovenste taart.
Das een goed idee Diva, dat wordt dus stokkies halen bij de Gamma. Mieten ze wel glad zijn zonder splinters.
Patries, hijs mooi. Hoe gaat t nu met je voet?
Neela
Geplaatst: 17-09-12 12:38
Wauuuw wat een mooie taarten en zag ook echt leuke cupcakes. die varkens taartje echt cool dat die er zo uitglijd en die stappeltaart WAAAAUUUWW mooi zeg.
Ik heb ook weer twee taarten gemaakt voor een tweeling.Meisje en Jongen