maar het zal wel een tijdschrift zijn oid? Geen idee of ik het in België kan krijgen anders ga ik eens rondkijken 
Mirjam, Grand Marnier was ik ook al aan het denken, thx
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leuke taarten zijn er weer voorbij gekomen! Ik heb afgelopen weekend mijn eerste boltaartje gemaakt. Had bij Xenos een vorm gekocht van 20cm. en die was erg fijn met bakken. Het is pas mijn 3e taartje en ik moet zeggen dat ik best trots ben
Hij is bekleed met fondant en de versieringen zijn van marsepein, op de sneeuwpop na, die is ook van fondant. Hij is gevuld met aardbeienjam en de 2e laag botercreme met gestampte speculaasjes er door en dat smaakte erg goed!
Natje_Spirit schreef:Euh geen idee wat Mjamtaart ismaar het zal wel een tijdschrift zijn oid? Geen idee of ik het in België kan krijgen anders ga ik eens rondkijken
Mirjam, Grand Marnier was ik ook al aan het denken, thx
. Staan handige tips in. Ze hebben ook een website www.mjamtaart.nl en daar staan ook de verkooppunten op.
Vond hem zelf ook wel schattig! En voor mijn doen best strak en zonder scheuren, haha!
Gevuld met dulce de leche en bonbonblocmousse en afgesmeerd met botercreme gemixt met lemoncurd

Maar het smaakte in ieder geval 

Of tenminste: naar witte chocola (wat feitelijk geen chocola is, natuurlijk)
) een lijn in de candymelt/om het biscuit trekt, dan kun je de overtollige candymelt er zo vanaf breken. Falona schreef:In de originele consistentie lijkt hij mij te plakkerig om over een taart te gieten (of om cake pops mee te bekleden), maar je kan hem verdunnen met olie en volgens mij ook met crisco.
Moment, pak ik het boek er even bij.

. Ik zal ze binnenkort eens bestellen in verschillende kleuren
. Ze zijn op zich wel strak en geen luchtbellen! (een enkele kon ik nog weg 'vegen') Heb verder niks anders gedaan, alleen de marsepein iets dikker gelaten (2 a 3 mm). Dus misschien dat dat het was...
)

. Mijn tante heeft gevraagd of ik de taart voor het 'kerst- familiefeest' wil verzorgen