Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esgaroth schreef:Wow Ashleey! Jij bent echt de keukenprinses, wat gaaf! Ik ben echt onder de indruk hoor! Daarvoor moet ik nog heeeel lang oefenen!
En over oefenen gesproken: mijn 3e baksel staat op dit moment in de ovenIk heb nu cakemix gebruikt, dus ik heb gesjoemelt. Ik heb een pak voor 2 cakes gekocht en alles in 1x gedaan, dus ook alles verdubbeld. Nu is dus mijn suiker en mijn boter bijna op, dus moet ik morgen boodschappen doen
En trouwens: koop NOOIT een vierkant bakblik bij de Xenos![]()
Ik had namelijk alles in dat vierkant gedaan, bleek dat ie niet goed sloot, en alles lekte er dus uit! Dat gebeurde pas toen ie al in de oven stond. Hij heeft 2 minuten in de oven gestaan, ik heb hem er als een haas uit moeten trekken want het hele onderste lekblik lag al vol. Snel een ronde ingevet en alles overgegoten. Het vierkante heb ik zonder pardon in de prullenbak gemikt.
En gelukkig doet ie het nu nog goed, dus mijn eerste gelukte taart gaat een feit worden*trots*
Mayo schreef:DAt was inderdaad de bedoelingEscargot, leuk! Tipje, doe 2 laagjes vulling ipv 1 dikke laag vulling