Klop de eiwitten stijf met de mixer in een schone vetvrije kom. Voeg geleidelijk de suiker toe. Blijf kloppen tot de suiker is opgelost en je een stijve massa hebt verkregen. Spatel de maizena en de azijn voorzichtig door het eiwit en stort alles in de cirkel op het bakpapier. Gelijkmatig verdelen, de randen evt een beetje omhoogduwen met een spatel of lepel. Ong 45 minuten bakken totdat de bodem heel lichtbruin is. In de oven met de deur op een kier af laten koelen. Vullen naar wens. (de taart op de foto is gevuld met 1:1 slagroom/banketbakkersroom en verse aardbeien)
Oh dan kom ik die binnenkort ff lenen als t mag ? Moet voor een taart een bankje maken, en vind het wel mooi als dat dan echt een beetje een houtprintje heeft
MamaMiesje
Geplaatst: 07-06-10 22:06
Is prima Heb jij dan toevallig van die..ehh...hoe heet dat..van die emblemen/medaillons die veel op PIPtaarten gebruikt worden?
Ze bedoelt, dat ze voor 20 personen een taart wil/moet maken. En ze wilt graag stapelen(ofniet) En wilt graag weten welke 2 maten bijvoorbeeld: 24 en 12 cm bij elkaar mooi staan en dat het genoeg taart moet zijn voor 20 personen
edit: Er was me al iemand voor
Lindas2
Geplaatst: 08-06-10 09:26
Goodmorning ladies!
Ik had een vraagje.. volgende week is het vaderdag en dan wilde ik een taart bakken.. (is weer een mooie gelegenheid ) en ik had 'pas' geleden een soort werkbroek gezien of iets met gereedschap was het... Heeft iemand daar nog een foto van? Dan zou ik het idee graag willen lenen...