Gister pasta met zalm&Boursin cuisineVanavond kip (met zo'n zakje braadstomen) met meergranenstokbrood en een salade
bloemkool, aardappels, vegetarisch gegrilde stukjes van de AH en een kaassausje erbij owja en zoet/zure komkommer
Helaas word het geen kipgratinee vandaag . Kreeg net smsje dat ik bij mijn schoonouders eet, en dan bonen (geen idee welke)
Gister spaghetti met kaassaus/tofu/champion gegeten,voor vriend nasi met kip gemaaktvandaag eten we een patatje, voor 1x ongezond..morgen weer aardappels met bonen en voor mij tofuen voor vriend? denk rundvlees.Grtjss
Flinke BBQ met wat vrienden erbij. Heb er wel zin in.Was net bij de Makro om vlees te kopen maar werd lichtelijk misselijk bij het zien van al die rekken vol met grote hompen vlees... Bij de Makro is alles zo groot.. Vanavond gooien we alles erop.
Ik hen 2 diepvriesschotels van de iglo.. voor mij 1 met zalm en voor manlief 1 met vlees. Heb niet veel tijd dus ff makkelijk.
Wokschotel met kip, champignon, prei, wokrijst en groene currysaus Was erg lekker! Vooraf een kleine salade.