Burger King, absurde prijsverhogingen per 1 aug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joostvangestel

Re: Burger King, absurde prijsverhogingen per 1 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:10

BK is meestal beter dan McDonalds, maarde kwaliteit varieert wat meer dan bij McD. McD levert meestal dezelfde constante (niet geweldige, maar eetbare) kwaliteit. BK levert vaak een product dat véél beter is. De uitschieters naar beneden toe zijn bij BK ook wel erger. Zo kreeg ik bij Venlo wel eens een koude Whopper toegeschoven. GEwoon teruggeven die hap. BK is meer geholpen met kritische klanten.

De slechtste McD's die ik ooit heb gezien? Lausanne is een uitschieter, daar kwam ik één dag en toen waren de Big macs uitverkocht Haha! De tweede dag dat ik terugkwam was er een knokpartij in de McD Boos! Een goede tweede was de McD in Leeds, waar de friet eerder gekookt dan gebakken leek en het broodje ook maar meteen in de vuilnisbak mocht.

Maar goed, geef mij maar een lekkere puntzak friet met mayonaise, een frikandel speciaal en een slaatje. Als je lang genoeg in het buitenland hebt gewoond, ga je dat Nederlands eten echt wel missen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:18

ik vind de mac juist beter dan BK, ik ben er 1 keer geweest en kom er nooit weer de kipnuggets die gewoon niet gaar waren, daar kan je heel ziek van worden.. gewoon niet te eten ik vind de kwaliteit van de mac altijd wel goed Ja het is iig goed gaar..

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:23

dees_daan schreef:
ik vind de mac juist beter dan BK, ik ben er 1 keer geweest en kom er nooit weer de kipnuggets die gewoon niet gaar waren, daar kan je heel ziek van worden.. gewoon niet te eten ik vind de kwaliteit van de mac altijd wel goed Ja het is iig goed gaar..

Ik ben het helemaal met je eens!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:27

joostvangestel schreef:
BK is meestal beter dan McDonalds, maarde kwaliteit varieert wat meer dan bij McD. McD levert meestal dezelfde constante (niet geweldige, maar eetbare) kwaliteit. BK levert vaak een product dat véél beter is. De uitschieters naar beneden toe zijn bij BK ook wel erger. Zo kreeg ik bij Venlo wel eens een koude Whopper toegeschoven. GEwoon teruggeven die hap. BK is meer geholpen met kritische klanten.

De slechtste McD's die ik ooit heb gezien? Lausanne is een uitschieter, daar kwam ik één dag en toen waren de Big macs uitverkocht Haha! De tweede dag dat ik terugkwam was er een knokpartij in de McD Boos! Een goede tweede was de McD in Leeds, waar de friet eerder gekookt dan gebakken leek en het broodje ook maar meteen in de vuilnisbak mocht.

Maar goed, geef mij maar een lekkere puntzak friet met mayonaise, een frikandel speciaal en een slaatje. Als je lang genoeg in het buitenland hebt gewoond, ga je dat Nederlands eten echt wel missen Knipoog

Daar noem je er ook 1. Die in Londen ging nog wel maar de Macs in de rest van Engeland zijn overal bagger....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:35

In de UK ga ik liever naar Subway, die zit net als Starbucks zowat in ieder gehucht. Die doen niet aan frituren. Haha!

Subway zit ook in NL, alleen niet bij mij in de buurt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:37

Karin schreef:
In de UK ga ik liever naar Subway, die zit net als Starbucks zowat in ieder gehucht. Die doen niet aan frituren. Haha!

Subway zit ook in NL, alleen niet bij mij in de buurt...

subway zit bij ons wel aardig in de buurt.. het is opzich wel lekker, maar niet te vaak, 1 keer in het halfjaar vind ik wel genoeg Ja wel is het echt vers.

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:53

Ik vind subway sowieso lekkerder dan Burger King en de MC, er zitten er bij ons twee in de stad.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:46

Jaahaaa... Subway, Subway!! Haha!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 18:31

Subway in NL!?
Ken die alleen van vakantie in de US, erg lekkere broodjes!
Toen ik klein was (nu 28) was een kindermenu bij de mac geloof ik F 7,50 (guldens dus). Wil niet weten wat dat nu kost, zo'n happy meal.. Ben al jaren niet bij de Mac/BK/enz geweest ook Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 18:34

Ja hoor, al een tijdje. Inmiddels 59 vestingen.

http://world.subway.com/Countries/frmMa ... spx?CC=NET

En een Happy Meal 7.50 in guldens? Volgens mij was dat 2.95 als ik het me goed herinner. Was nog wel eens een goedkope hap toen ik nog student was (meer dan een Happy Meal krijg ik meestal toch niet weg).

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 18:57

Karin schreef:
Ja hoor, al een tijdje. Inmiddels 59 vestingen.

http://world.subway.com/Countries/frmMa ... spx?CC=NET

En een Happy Meal 7.50 in guldens? Volgens mij was dat 2.95 als ik het me goed herinner. Was nog wel eens een goedkope hap toen ik nog student was (meer dan een Happy Meal krijg ik meestal toch niet weg).

Ha, dankje!

Die 7.50 is ook wat ik me herinner..kan best heeeel anders zijn, maar in ieder geval onder de 10 gulden want ik kreeg altijd een briefje mee Haha!
(oh..ehm.. er waren ook briejes van 5 ooit schiet me nu te binnen..)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:02

Zal dan idd een briefje van 5 zijn geweest, Happy Meals zijn altijd enorm goedkoop geweest, ook in de oudheid. Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:34

Kanelly schreef:
Goh, als de sigaretten duurder worden vindt ( bijna) iedereen dat prima, want het is zo ongezond...
En nu wordt het junkfood eens duurder en hoppeta, iedereen op z'n achterste poten Knipoog Toch grappig Haha!

Ik maak me er niet druk om, vind het eigenlijk wel prima. Laten ze al dat spul maar duurder maken Ja
( en dan de verse producten idd wat goedkoper )

laat me raden, jij rookt Haha!
ik vind dat je dat absoluut niet kan vergelijken, Burgerking en dodelijk roken.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:36

dees_daan schreef:

niet altijd, ik heb een hele zware voedselvergiftiging gekregen van een mcchicken die er iets te lang lag, ik ben 2 weken heel heel heel erg ziek geweest en was helemaal leeg.
ik ga er overigens nog wel heen ben gek op de tatjes maar de kip bij de mac is ook niet helemaal 100.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:37

Jemig. Dat is gewoon niet meer normaal.
dat gaat ze een hoop klanten kosten denk ik.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:39

highwaykind schreef:
Subway in NL!?
Ken die alleen van vakantie in de US, erg lekkere broodjes!
Toen ik klein was (nu 28) was een kindermenu bij de mac geloof ik F 7,50 (guldens dus). Wil niet weten wat dat nu kost, zo'n happy meal.. Ben al jaren niet bij de Mac/BK/enz geweest ook Lachen

ja volgens mij zit er eentje in Groningen Tong uitsteken

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:43

Zie de link die ik hierboven gaf - Subway heeft 59 vestigingen in NL.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 22:52

Niien_ schreef:
Ik vind subway sowieso lekkerder dan Burger King en de MC, er zitten er bij ons twee in de stad.

Ja Subway is zeker beter!
Ik vind dat je ook snel weer honger hebt als je bij de MC of BK eet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 11:20

xDramaQueen schreef:
Kanelly schreef:
Goh, als de sigaretten duurder worden vindt ( bijna) iedereen dat prima, want het is zo ongezond...
En nu wordt het junkfood eens duurder en hoppeta, iedereen op z'n achterste poten Knipoog Toch grappig Haha!

Ik maak me er niet druk om, vind het eigenlijk wel prima. Laten ze al dat spul maar duurder maken Ja
( en dan de verse producten idd wat goedkoper )

laat me raden, jij rookt Haha!
ik vind dat je dat absoluut niet kan vergelijken, Burgerking en dodelijk roken.

Ja ik rook ja Haha!
Aan de ene kant kan je het idd ook niet goed vergelijken, maar obesitas, diabetes type II, hoog cholesterol, een CVA'tje e.d. zijn ook niet echt bevorderlijk voor je gezondheid ( en je levensverwachting)
En nee, nu is junkfood daar niet dé oorzaak van, maar vaak wel een zwaar meewegende factor.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 11:22

Kan er niet mee zitten, hoor. Ik kom nooit in dit soort tenten. Junkfood is niet aan mij besteed. Haha!
Zie er veel ellende van als ik om me heen kijk.... Clown

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-08 00:27

[NM] > [VT]

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:55

BK voer vind ik echt geen eten.

Vorige week zijn wij bij de mac geweest en waren we 16 euro kwijt voor z'n 2e. Pff wat een hoop geld. Voor de frietsaus betaal je gewoon 0,35 cent. Echt belachelijk vroeger was dat 0,15 gulden centen.

Subways is hier pas geopend ga een keerje een kijkje nemen.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:56

Subway is echt heel prettig en zit hier in de buurt ook relatief veel.

Wat ik nog mis in NL is Taco Bell. Vingers aflikken

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:34

Taco Bell, lekker ja, die ken ik nog van Aruba. Net als de Wendy's, die zat daar om de hoek bij ons werk. Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:03

Ik kom als vegetariër sowieso nooit bij zaken als MD en BK vind het nogal milieu- en dieronvriendelijke zaken. En het is niet te eten Haha!
Nee.. dan de Supermac of de Gourmet Burger in Ierland Kwijl

Of inderdaad de Subway, dat vind ik erg lekker én je raakt er vol van *LOL* Studenten ook nog korting met je OV en wat wil je nog meer? Vork