Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Humphrey schreef:Vandaag:
O (nogal laat): Ontbijtgranen met sojamelk, banaan
Half uurtje stalwerk, half uur naast de shet fietsen![]()
T: Druiven
45 min hardlopen
L: Wentelteefjes
T: 2 kiwi's
T: ?
D: Spaghetti
T: ?
Marjo_x schreef:Zoveel eet jij anders niet Didoo
ukje schreef:Didoo, eerlijk gezegd had ik die vraag van een van de nieuwkomers al verwacht maar in de eerste plaats zit ik nog steeds in dit topic omdat ik het best wel gezellig vindt en het geeft mij juist een goed voorbeeld want als ik zie wat sommige hier op een dag naar binnen stouwen en dan als nog af kunnen vallen geeft mij juist een goed beeld van noor je hoeft eigenlijk helemaal niet bang te zijn als je wat meer gaat eten want daar kom je echt geen 10 kilo van aan
nu zul je wel zeggen van ga dan gewoon meer eten maar dat ligt heel moeilijk
oja ik vindt het heel moeilijk om het wordt anorexia uit te spreken of uit te typen dus laten we het maar op een eetstoornis houden klinkt voor mij toch wat minder erg dan anorexia
March schreef:Ik vind ook helemaaaal niet dat je veel eet hoor Didoo.
ukje schreef:didoo, waarom vindt je je dag zo slecht zo slecht is hij niet hoor want je eet inprincipe geen koek of snoep nu tussendoor dus die 2 boterhammen die kan je dan toch ook als tussendoortje zien. en eventueel kan je die boterham met pasta vervangen door een boterham met appelstroop of jam
Didoo schreef:March schreef:Ik vind ook helemaaaal niet dat je veel eet hoor Didoo.
Nee dat zei ik ook niet
Ik zei in vergelijking met andere