Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nienke_ schreef:Ik heb me vanochtend gewogen. Ik ben nu 68.2 kg!!!! Moest maandag ongesteld worden. Ik was iets zwaarder daardoor geworden (0.4 kg)
Gaat goed hé!!! Ben ook zo trots![]()
Als ik op 65 kg zit stop ik er mee. Dan wordt het afbouwen zonder aan te komen. Ik hoop dat dat goed gaat. Iemand nog goeie tips?
denice schreef:leuk gemaakt sylhouet!! ik baal echt zooo dat mijn computer gecrashed is, ik laat hem gauw maken.
sylhouet, ik denk dat jou lichaam heel erg goed aan het afvallen is nu, dan stabiliseert het zich even en maakt zich klaar om weer te zakken. volgens mij heb jij dus echt de beste manier te pakken.
ik heb dat nl. weleens gehoord.
stabilisteren en dan weer zakken enzo... nouja ik hoorde in ieder geval dat het goed was.
trisca schreef:Ik heb van 2 tot 5 tentamen, dus ik hoop dat ik geen sneeuwproblemen heb.
Ben echt nerveuzer dan ever, misschien omdat het de laatste is? Of omdat het gewoon mijn stof niet is, mijn dag niet is en ik deze tijd van de maand toch al wat snel van slag ben![]()
Heb net een hele mango op, maar heb koppijn...
denice schreef:willen ze niet ruilen voor een makke doorgereden pony?
kenso0wlover schreef:Hoeveel calorien zou een kaasbroodje bevatten ? Kan het niet vinden op internet!