Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mister_myagi schreef:Ik heb de ideale manier gevonden om niet te veel te eten met de kerst: ziek worden!Men ik voel me echt slecht. Gisteren heel de nacht overgegeven en ik kan nog steeds niets eten want het komt er direct weer uit. Hoop dat het snel over is, want ik ga maandag naar Lissabon!
Zep schreef:Het beste dieet wat ik ooit gevolgd heb was een dieet op basis van het tellen van je voedingsmiddelen. Maw, je mag alles eten, mits je de porties maar binnen de perken houdt.
Het hield voor mij in dat ik leerde luisteren naar wat mijn lichaam echt nodig had, en alleen ging eten als ik honger had. Ik heb er een gezond eeytpatroon mee ontwikkeld
Ziolette schreef:Zit zo even dit topic na te lezen - dit is echt meer dan ik normaal eet! Ik ben 1.67 en 64 kilo, dat is net wat te spekkig en het voelt niet fijn. en die zwaartekracht he... Maar als ik eet wat hier beschreven staat kom ik echt aan, kan niet anders. Wat nu...Het bestaat vooral uit goed en gezond eten, oa 2x twee boterhammen met beleg (of 1 croissantje), 2 stuks fruit, veel aardappels en groente, rauwkost, max 1 ons vlees, max 1 lepel jus, geen sausjes, weinig zout, veel water, zo min mogelijk suiker en zoetigheid
Kaya schreef:Zit zo even dit topic na te lezen - dit is echt meer dan ik normaal eet! Ik ben 1.67 en 64 kilo, dat is net wat te spekkig en het voelt niet fijn. en die zwaartekracht he... Maar als ik eet wat hier beschreven staat kom ik echt aan, kan niet anders. Wat nu...