petra8 schreef:Ik ben een lastige eter en lust veel dingen niet. Ik lees vol bewondering en verwondering hier mee wat jullie allemaal eten en lusten!![]()
Misschien lust je dingen op onze manier gemaakt wel en gaat er een wereld voor je open!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannie79 schreef:Maar tomatenprut spant wel de kroon. Tomaten klein snijden en met een uitje helemaal stuk bakken. Eventueel gebakken spekjes erbij maar hoeft niet. Als de tomaten helemaal stuk gebakken zijn een of twee eitjes toevoegen en meteen roeren zodat de eitjes gaan zorgen voor binding.
Het allerlekkerste is het met wit brood of stokbrood op de camping.
Het ziet er niet uit maar smaakt goddelijk.
Dorine92 schreef:En dan eerst lekker uit elkaar trekken in slierten
Ibbel schreef:Ik eet graag brood met pindakaas met komkommerschijfjes en sambal. Heel lekkere combi. Maar dat doe ik wel gewoon als lunch, ipv een boterham met kaas of zo. Niet als snack-moment. En ook niet met een enorme laag pindakaas. Dun laagje is meer dan genoeg.
Wat betreft het altijd hebben van trek: misschien moet je beginnen met normale maaltijden 3x per dag - dat zou je 'trek' probleem wel eens kunnen oplossen
Mellow schreef:Wbt de spinazie. Ik doe er slasaus doorheen. Kun je ook eens proberen.
Koper schreef:Mellow schreef:Wbt de spinazie. Ik doe er slasaus doorheen. Kun je ook eens proberen.
Of ipv als agv eens spinazie a la creme inzetten als saus voor tortelliniSoepballetjes erdoor en kaas eroverheen. Zo heeft mijn moeder al heel wat klasgenoten van de basisschool aan de spinazie gekregen terwijl ze het thuis niet vraten.
BeFunny schreef:Wat een goed idee. Mijn vriend lust geen spinazie maar ik denk dat ik het zo wel interressant kan maken.