Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:Haarbal schreef:Winner Taco zou ik echt een moord voor begaanDie moeten ze echt terugbrengen!
Ik wilde hem net plaatsen, die vond ik ook geweldig!
[ Afbeelding ]
Lekker nostalgisch topic.
Utixo schreef:[img]m/yj5YYL.jpg
4 Pagina's en nog niemand die de Boomy ijsjes heeft genoemd??
Overigens weet ik van 80% van de ijsjes gelijk weer hoe ze smaken. Is het ijskoud buiten, ben ik een koukleum, maar nu wil ik ijs. Van vroeger. Het ijs van tegenwoordig is het gewoon niet meer.
Ik kan mij ook nog herinneren dat er vroeger een man ijs huis-aan-huis verkocht, daar kreeg je dan een folder van en dan kon je daaruit bestellen.
Tiquira_Jill schreef:Oh mag ik ook je topic gebruiken?![]()
Nu komen mijn ijs herinneringen ook weer op.
7 jaar geleden ofzo was er altijd bij de midgetgolf baan in bilthoven een vierkant ijsje die alleen maar van melk achtig spul was en dus gewoon vierkant en wit.
Zat op een stokje in een zakje.
Ik kan het ook niet meer vinden op google![]()
Maar was altijd super lekker
Mindim schreef:Ik at altijd lim lollies als ijsje, herinnert ook niemand zich.
Utixo schreef:[ [url=m/yj5YYL.jpg]Afbeelding[/url] ]
4 Pagina's en nog niemand die de Boomy ijsjes heeft genoemd??
Overigens weet ik van 80% van de ijsjes gelijk weer hoe ze smaken. Is het ijskoud buiten, ben ik een koukleum, maar nu wil ik ijs. Van vroeger. Het ijs van tegenwoordig is het gewoon niet meer.
Ik kan mij ook nog herinneren dat er vroeger een man ijs huis-aan-huis verkocht, daar kreeg je dan een folder van en dan kon je daaruit bestellen.
Tiquira_Jill schreef:Oh mag ik ook je topic gebruiken?![]()
7 jaar geleden ofzo was er altijd bij de midgetgolf baan in bilthoven een vierkant ijsje die alleen maar van melk achtig spul was en dus gewoon vierkant en wit.
Biebz schreef:Hutcherson schreef:Ik maak even gebruik van je topic TS, ik ken het ijsje dat jij omschrijft niet.
Weet iemand nog die kleine ijsjes van allerlei smaken in zo'n zakje. Die waren echt heerlijk en zou ik zo graag weer eens eten.
Wie heeft een idee.
Fantasmikos? Die waren erg lekker!
sabine1979 schreef:Tiquira_Jill schreef:Oh mag ik ook je topic gebruiken?![]()
Ik ken dat alleen als heldro ijs.