LiannePuthzy schreef:lovelynutia schreef:Kaasfondue meet als 't weer kan
Ik neem dan de perziken mee uiteraard
En dan wel een soort kaasfondue buffet, dus allemaal verschillende soorten kaasfondue’s
Jaaaaaa
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Hilli schreef:Wat goed, een kaasfondue-topic! Hier is het witte wijn/gruyere/emmenthaler wat er in de pan gaat.
Om te dopen uiteraard brood, maar ook gebakken champignons (lekkerder dan rauw), verse ananas, paprika en snoeptomaatjes. We drinken we altijd thee bij overigens.
Sizzle schreef:Je hebt ook 1 persoons kaasfondue voor in de magnetron als snack
Sinds wij uit NL weg zijn is kaasfondue in feite voor ons de vervanger voor de patat met kroket/frikandel
Weet je dat er ook zoiets bestaat aan fondue brood?
[ [url=m/iXn6pB.jpg]Afbeelding[/url] ]
ElCamino schreef:Sizzle, bij de Plus heet het CHAUD. Een rond houten vormpje met een kaasje erin, even een kruis in de bovenkant. Over verwarmen op 180 en dan 20 minuten erin.
Heerlijk dopen met een afgebakken stokje....
Maar het liefst maak ik 2 of 3 soorten fondue.
Een kant en klare mix bij de kaasboer vandaan , (of een pak uit de koeling), knoflookje door de pan halen, witte wijn erbij, en klaar.
Dan eentje met een hele sterke kaas erbij, puur voor de smaaksensatie,
Dan soms nog eentje met een ander smaakje, kruiden of zo.
Wat eten we erbij: stokbrood, ham blokjes, chorizo of salami blokjes, championnetjes, garnaaltjes,
( ik hoe niet zo van groente)
poes schreef:ElCamino schreef:Sizzle, bij de Plus heet het CHAUD. Een rond houten vormpje met een kaasje erin, even een kruis in de bovenkant. Over verwarmen op 180 en dan 20 minuten erin.
Heerlijk dopen met een afgebakken stokje....
Maar het liefst maak ik 2 of 3 soorten fondue.
Een kant en klare mix bij de kaasboer vandaan , (of een pak uit de koeling), knoflookje door de pan halen, witte wijn erbij, en klaar.
Dan eentje met een hele sterke kaas erbij, puur voor de smaaksensatie,
Dan soms nog eentje met een ander smaakje, kruiden of zo.
Wat eten we erbij: stokbrood, ham blokjes, chorizo of salami blokjes, championnetjes, garnaaltjes,
( ik hoe niet zo van groente)
Klinkt heerlijk
En jouw post zou zoveel te weeg brengen in het verkleinwoorden topic