Brainless schreef:Sinds wanneer is pizza slecht?
Het is deeg (water+meel), tomatensaus en kaas/ham/salami/champignons enz.
Pizza is eigenlijk heel gezond.

Daar nog bij word ik heel blij van pizza en dát is weer gezond voor iedereen om mij heen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:J0anieke schreef:Dat betekend dat ik zowat elke dag een pizza of magnetron maaltijd moet eten. Niet echt gezond
Sinds wanneer is pizza slecht?
ChristaMoor schreef:nacho's
tortillachips in een ovenschaal, (wat gehakt even rullen) met tomatensaus; over de chips verdelen. Geraspte kaas erover en even in de oven tot de kaas gesmolten is.
Je kunt er van alles doorheen mikken - mais, gehakt, tomatenstukjes, paprika stukjes, courgettes etc. Net wat je in huis hebt.
J0anieke schreef:Er zit echt geen 200 gram groente op zo'n diepvries pizza![]()
Je hebt wel echt gezonde magnetron maaltijden, die had ik niet hoeven noemen.
Skippy01 schreef:Een pizza is een hoop calorieën, maar pasta heeft ook behoorlijk wat calorieën (het product zelf niet eens per se, maar tel al je andere ingredienten, olijfolie, vlees etc er bij op het tikt ook wel aan), daar hoor je veel minder vaak mensen over...
Ik haal niet zo vaak de kleintjes, maar maak wel vaak de bodem zelf en dan is het sowieso kleiner en ook wel iets dunner dan in de winkel gekochte pizza's. Maar ja, dat valt niet onder 'niet willen koken vandaag'
Edit: ik heb vaak deze in huis: https://www.jumbo.com/jumbo-pizza-margh ... 211767PAK/
En die beleg ik dan zelf nog met bijv een handje champignons of blokjes paprika.
Telpeva schreef:Een pizza is een hoop calorieën, misschien is dat het? om die reden heb ik ook kleinere pizza's in de vriezer. Vaak zit ik toch eigenlijk al vol na een halve pizza, en de rest eet ik op omdat ik het lekker vind dus voor mij is een kleiner formaat pizza sowieso beter.
DreamGuide schreef:Telpeva schreef:Een pizza is een hoop calorieën, misschien is dat het? om die reden heb ik ook kleinere pizza's in de vriezer. Vaak zit ik toch eigenlijk al vol na een halve pizza, en de rest eet ik op omdat ik het lekker vind dus voor mij is een kleiner formaat pizza sowieso beter.
Ondertussen eet ik rustig 2,5 grote pizzas in mijn eentje op.
DreamGuide schreef:Telpeva schreef:Een pizza is een hoop calorieën, misschien is dat het? om die reden heb ik ook kleinere pizza's in de vriezer. Vaak zit ik toch eigenlijk al vol na een halve pizza, en de rest eet ik op omdat ik het lekker vind dus voor mij is een kleiner formaat pizza sowieso beter.
Ondertussen eet ik rustig 2,5 grote pizzas in mijn eentje op.
LWDaisy schreef:Mijn ultieme favoriet:
- 500 kg gehakt in de pan
- 500 kg spinazie in een pot
Als die allebei opgewarmd zijn, het gehakt bij de spinazie gooien, en daar 3/4 van een flesje room door roeren. Peper en zout erbij. Klaar![]()
Er kan ook pasta bij, maar dat doe ik zelf nooit haha.
Brainless schreef:Sinds wanneer is pizza slecht?