Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarcoBorsato schreef:Dani schreef:MarcoBorsato schreef:Orgaanvlees.
Haggis.Daar mag je me voor wakker maken.
Maar kippenlevertjes vind ik wel vies. Ander orgaanvlees heb ik nog nooit gehad denk ik.
Je zet maar lekker je wekker, viespeuk.

Hanafubuki schreef:Heb eigenlijk maar twee dingen waar ik echt van walg, en dan niet eens om de smaak. Ben een erg makkelijke eter geworden sinds ik zelf kook. Eet alles maar hoe vaak ik het ook probeer.. doperwtjesen peulen, en dan niet de inhoud maar bijvoorbeeld sperziebonen of sugarsnaps, dingen die je MET de peul opeet. De struktuur van een peul
![]()
![]()
Oh en Natto..bah natto
als ik er alleen al aan denk krijg ik braakneigingen. Oja en kippenlevertjes. Ook niet lekker maar gewoon heel heel vies. Speklap is ook geen favoriet bij mij. En karbonade. Eigenlijk al het varkensvlees waar veel vet aan zit.xxwienekexx schreef:Peen en uien stamppot, de combinatie vind ik echt vreselijk... apart dan weer wel prima te eten

). Rauw lust en eet ik het wel.
xxwienekexx schreef:SusanH schreef:Dat lust ik dan weer wel, hoewel ik dus los gekookte wortels echt heel vies vind.
Haha echt leuk om te lezen, t grootste gedeelte wat iedereen hier noemt vind ik dan weer heerlijk xD Dan mag jij voortaan peen en uien, mag ik gekookte wortels?![]()
dus van mij ga je ze niet krijgen iig
De smaak is niet goed, maar de textuur ook niet, het zijn echt harde stukjes die niet in een gerecht horen.