Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrittS schreef:Hier ook een korte periode gehad, ik ben een lastige eter dus we keken gewoon per week wat er in de box zat en bestelde dan wel of niet. We zijn gestopt omdat de bezorgtijden voor ons niet lekker uitkwamen, één keer is de box te vroeg bezorgd waardoor wij nog niet thuis waren, hij is toen bij de buren gebracht, die hebben hem in de gang gezet en toen wij een kwartier later thuiskwamen (netjes op tijd) waren de buren weg, pas heel laat op de avond kwamen de buren terug en toen konden we de koeldingen zoals vis en kip al weggooien.
De maaltijden zijn wel lekker en compleet, redelijk makkelijk te maken en netjes verpakt.
M_i_R schreef:Te kleine porties herken ik echt niet als ik eerlijk ben. Heel sporadisch gaat alles probleemloos op maar vaak heb ik Mn bord eigenlijk net wat te vol of vriezen we restanten in. Een keer in de zoveel tijd skippen we dan een box om de vriezer weer leeg te eten.
Roos04 schreef:Wij hebben nou precies hetzelfde probleem! Soms is het zo lastig om weet te bedenken wat je moet gaan eten. Maar om nou Hello Fresh te proberen, vind ik toch iets te duur.
WietskeK schreef:Wij hebben het ook. Ik zelf vind het soms een beetje saaie/smaakloze gerechten maar soms zit er ook wat lekker bij! Ze werken ook vaak met courgette en aubergine. Vind ik allebei niet lekker. Helaas zijn mijn ouders helemaal fan.
Muurp schreef:Ik zit te twijfelen om eventueel HF te gaan bestellen. Heb lange werkdagen en neig nu toch teveel naar te makkelijke maaltijden (lees; altijd hetzelfde of mijn inziens toch niet gezond genoeg)en daar baal ik een beetje van.
Ben alleen, dus koken voor meerdere dagen doe ik sowieso al. Maar voor de afwisseling zou zoiets als dit wel fijn zijn, houdt je ook weer bezig.
3 keer is minimaal toch? En hoe makkelijk is aan- en uitzetten van de pakketten? Zijn er meer mensen die de eenpersoonsbox bestellen?