verootjoo schreef:moonfish13 schreef:De mooiste ever: vitamine B12 injecties worden gemaakt van varkenslever.
Mijn bek viel open toen ik het las.
Waar dacht je dan dat het van gemaakt werd..?
Mijn bek valt open van de naïviteit van mensen. Zulke dingen zouden toch algemeen bekend moeten zijn
Er zit enorm veel B12 in lever. En laat de organen van varkens nu veel op die van mensen lijken. Je kan het hier makkelijk uithalen. 1+1=2
mariekerocky schreef:Jeetje, ik ben al sinds mijn 7e of 8e vegetariër maar heb nooit geweten dat er dierlijk stremsel in kaas zit![]()
Dat er iets met rode kleurstof en luizen was wist ik wel, maar ook dat van wijn wist ik echt niet. Ga dit topic maar eens goed in de gaten houden.
Dit ook. Ben je dan nooit in een kaasmakerij geweest? En weet je dan hoe kaas gemaakt wordt? De melk moet gestremd worden en dat gebeurt het meest met stremsel uit runderen.
Nouja zeg, ik heb nog nooit gehoord dat B12 uit je lever komt en al helemaal niet dat de organen van varkens op die van mensen lijken. Alsof iedereen dat wel weet zeg.
Nee ik ben nooit in een kaasmakerij geweest, lijkt mij ook niet heel vreemd eigenlijk. Is nou niet iets waarvan de gemiddelde mens denkt dat moet ik echt doen. En tja, ik dacht altijd dat kaas gewoon melk was dat op een bepaalde manier bewerkt wordt tot je kaas hebt. Dat je daar iets uit runderen voor nodig hebt is nou niet iets wat mij door logisch bij leek anders had ik wel uitgezocht hoe kaas gemaakt wordt.

op de middelbare school ook.
maar misschien is dat dorps ofzo

.