bowena_84 schreef:Ik maak elke zondag een week menu aan de hand van wat er nog in huis is en wat er bij de AH in de bonus is.
Ik heb weekmenu's nooit zo begrepen. Wat als je spontaan ergens anders trek in hebt, wijk je dan af of houd je vast aan je vooraf bepaalde weekmenu?
Wij doen voor hooguit een halve week boodschappen, maar dan nog halen we vaak tussendoor iets anders omdat we daar trek in hebben.
Maar ja soms varieert het, soms draai ik dagen om. Maar soms eten we spontaan iets anders en schuiven de dagen gewoon
Het blijft toch gevarieerd gelukkig
We hebben een redelijk strak budget en als ik te vaak naar de winkel ga blijft er teveel plakken, heb niet zo'n goeie discipline
Ik maak ook altijd een weekmenu en doe ook in één keer boodschappen voor de hele week. Als er iemand (onverwachts) mee-eet, ga ik altijd wel even na of diegene het gerecht wat ik voor die avond had gepland, wel lekker vindt. Zo niet, dan bedenk ik iets anders. Als ik bij mijn vriend eet, overleggen we eigenlijk altijd. We zijn beide geen moeilijke eters, dus het is eigenlijk nooit een probleem om iets te bedenken.
allergieën en problemen wil ik met liefde en plezier rekening mee houden . )
.